هیات شنای استان یزد استخر اختصاصی ندارد

یزد- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های آبی استان یزد گفت: نداشتن استخر اختصاصی و ملکی، اصلی‌ترین مشکل موجود این هیات است که برای حل آن به حمایت و همراهی مسئولان، خیران و بخش خصوصی نیاز است.

"سید مصطفی سجادی " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ورزش‌های آبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و تمرینات حداقل به یک استخر ملکی در استان نیاز دارد.

وی بیان کرد: در این خصوص بارها مشکل موجود به مسئولان اطلاع رسانی شده و در جریان مسائل هیات هستند که امیدواریم به دلیل اهمیت موضوع پیگیری و اقدام شود.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون در سطح استان ۳۰ استخر شنا وجود دارد که اقشار مختلف مردم به صورت سالانه به خصوص در فصل تابستان از آنها استفاده می‌کنند.

سجادی در خصوص سایر اقدامات بیان کرد: پنج مدرسه شنا برای آموزش علاقه‌مندان از رده سنی نونهالان تا جوانان در ۲ بخش آقایان و بانوان در استان فعال است.

هیات شنای استان یزد استخر اختصاصی ندارد

وی گفت: افرادی که در مدارس شنا عضویت و آموزش‌های لازم را زیرنظر مربیان مجرب فرا می‌گیرند در هشت سطح تقسیم بندی و به آنها بر اساس مقررات گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های آبی یزد بیان کرد: از ۶۰۰ مربی شنای موجود در استان ۱۸۰ نفر آنها فعالانه همکاری دارند و مردم باید در انتخاب استخر و مربی خیلی با دقت بررسی و اقدام کنند.

سجادی گفت: خانواده‌ها قبل از ثبت نام فرزندان خود برای استفاده از استخرها و حضور در دوره‌های آموزشی حتما از شرایط آنها به خصوص داشتن مجوز اطمینان کامل کسب کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha