۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵
کد خبر: 82100886
T T
۰ نفر
شش پروژه آموزشي با اعتبار 71ميليارد ريال در گچساران در دست اجراست

گچساران- ايرنا - رئيس اداره تجهيز، نوسازي و توسعه مدارس گچساران گفت: شش پروژه عمراني در مناطق مختلف اين شهرستان با اعتباري بيش از 71 ميليارد و 500 ميليون ريال در دست اجراست.

سيد رضا حسيني روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين پروژه هاي آموزشي و ورزشي شامل ساخت مدرسه 15 كلاسه علم الهدي، مدرسه ابتدايي شمس عرب، سالن چند منظوره گچساران، زمين چمن دانش اموزي، دارالقران خيري گچساران و استخر دانش آموزي است.
وي مدرسه 15 كلاسه علم الهدي را از مهمترين اين طرح ها عنوان كرد و گفت: اين پروژه با اعتباري بيش از 11 ميليارد ريال در زميني به مساحت سه هزار متر مربع در دست اجراست.
وي ميانگين اين طرح را 85 درصد اعلام كرد و افزود: مدرسه ابتدايي شمس عرب با اعتباري بيش از چهار ميليارد و 500 ميليون ريال و پيشرفت فيزيكي 45 درصد در دست احداث است.
حسيني ابراز كرد: طرح سالن چند منظوره گچساران با اعتباري بيش از 20 ميليارد ريال و پيشرفت فيزيكي 70 درصد در دست اجراست.
وي ادامه داد: اين طرح ورزشي در زميني به مساحت دو هزار متر مربع در حال ساخت است.
حسيني افزود: يك استخر شناي دانش آموزي با پيشرفت فيزيكي40 درصد و اعتباري بيش از 9 ميليارد ريال و يك زمين چمن فوتبال با 60درصد پيشرفت و اعتبار 17 ميليارد ريال در زميني به مساحت سه هزار متر مربع در حال ساخت است.
رئيس اداره تجهيز، نوسازي و توسعه مدارس گپساران گفت: دارالقران خيرين گچساران با اعتباري بيش از 10 ميليارد ريال و پيشرفت فيزيكي 60 درصد در زميني به مساحت يكهزار متر مربع در حال ساخت است.
235 مدارس شهري و روستايي گچساران در گچساران وجود دارد.
29 پروژه آموزشي و فرهنگي با اعتباري بيش از 160 ميليارد و 580 ميليون ريال در دولت تدبير و اميد در گچساران اجرا شد.
2082/1662