۳ تیر ۱۳۹۵، ۰:۱۲
کد خبر: 82123206
T T
۰ نفر
آب روستاي سالار شهيدان شوش پس از 6 روز قطعي وصل شد

شوش - ايرنا - بخشدار فتح المبين شهرستان شوش گفت:مشكل تامين آب روستاي سالار شهيدان اين بخش ناشي از ريزش چاه آب و خرابي دستگاه پمپاژ رفع شده و اهالي اين روستا پس از 6 روز قطعي آب مجددا از آب آشاميدني سالم برخوردار شدند.

روستاي سالارشهيدان(صالح داود)بزرگترين روستاي بخش فتح المبين با 550 خانوار و سه هزار و700 نفر جمعيت در غرب شهر شوش در مركز دهستان سرخه واقع مي باشد.
سيدجميل موسوي عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:در 28 خردادماه چاه آب شرب اين روستا با عمق 100متر دچار ريزش شد و تمام تجهيزات آن از كار افتاد.
وي گفت:به دليل اهميت موضوع و برقرارشدن شبكه آب در ماه رمضان با پيگيري نماينده مجلس ، فرماندار و پشتيباني و حمايت مدير عامل آبفار خوزستان ، مدير و كاركنان آبفار شوش و نيز شورا و دهيار روستا كاري كه نيازمند تامين پروسه زماني شش ماهه بود ظرف مدت 6 روز اجرا شده و با تلاش شبانه روزي كاركنان آبفار شهرستان شش چاه آب جديدي حفر و راه اندازي شد.
بخشدار فتح المبين افزود:در طول زمان قطع آب از طريق انتقال آب از روستاهاي همجوار و تزريق به شبكه ،روزانه به صورت مستمر با تانكر به مردم اين روستا آبرساني شد.
موسوي ضمن عذرخواهي از مردم روستا از صبر و حوصله مردم روستاي سالارشهيدان (صالح داود) تشكر كرد.
7280/6068