۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
کد خبر: 82129561
T T
۰ نفر
فرماندار مهريز: همكاري مردم و مسئولان، خواسته دولت است

يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: همكاري جدي بين مردم و مسئولان در بخش هاي مختلف فرهنگي ، عمراني و اجتماعي تحول آفرين و خواست دولت است .

به گزارش ايرنا سيد محمد رستگاري روز سه شنبه در نشست كميته عمران وتوسعه روستايي مهريز كه به منظور هم انديشي وبررسي مسائل ، مشكلات ونيازهاي اساسي روستاها در عصمت آباد اين شهرستان برگزار شد بر همراهي مردم و مسئولان تاكيد و افزود: در سايه تعامل بين آحاد مردم و مديران اجرايي خيلي از مسائل حل و فصل مي شود .
وي ادامه داد: تشكيل جلسات با عنوان كميته توسعه و عمران روستايي با حضور مديران دستگاههاي اجرايي در مناطق روستايي بخش مركزي و بررسي مسائل و نيازهاي مردم از ثمرات نظام مقدس جمهوري اسلامي و جزو برنامه هاي دولت است .
فرماندار مهريز اظهار داشت: در راستاي برگزاري اين جلسات تاكنون در روستاهاي مختلف شهرستان مهريز با حضور دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي مطالبات برحق و قانوني مردم بررسي ، رسيدگي و پيگيري شده است .
رستگاري گفت: كميته عمران و توسعه روستاها با قوت با همراهي مديران مرتبط در مناطق و همكاري و همراهي آحاد مردم ادامه مي يابد كه بدون شك پاسخگويي به مردم و بررسي و رفع نيازهاي آنها بسيار مهم است .
وي افزود: خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش هاي مديران و همراهي و پيگيري مردم كارهاي خوبي در سطح روستاها انجام گرفته و بايد با درايت و قوت نيز ادامه يابد .
در اين جلسه تعدادي از مديران اجرايي دستگاه هاي مختلف مهريز به خدمات و برنامه هاي خود در سطح روستاها پرداختند و مسائل عصمت آباد مورد نقد و بررسي قرار گرفت و مقرر شد تا موارد مورد نياز پيگيري شود .
روستاي عصمت آباد در بخش مركزي مهريز و دهستان خورميزات اين شهر حدود دو هزار نفر جمعيت دارد .
شهرستان مهريز 50 هزار نفر جمعيت دارد و مركز آن در 30 كيلومتري شهر يزد واقع شده است .
7541/ 6197