۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۸:۳۰
کد خبر: 82136243
T T
۰ نفر
دو هزار كودك و نوجوان در طرح اوقات فراغت كانون پرورش فكري قم شركت كردند

قم - ايرنا - مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان قم از شركت دو هزار كودك و نوجوان در طرح اوقات فراغت كانون پرورش فكري اين استان خبر داد.

محسن رباني روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينكه طرح اوقات فراغت از اول مردادماه آغاز شده است و تا پايان فصل تابستان ادامه دارد، اظهار داشت: 12 مركز ثابت و سيار كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در استان قم فعال است ، تا اين تعداد كودك و نوجوان اوقات فراغت خود را به بهترين نحو سپري كنند.
وي افزود: در اجراي اين طرح برنامه هاي مختلف فرهنگي، هنري، ادبي، ديني، علمي و پژوهشي براي اعضاي كانون ها برگزار مي شود.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان قم از برگزاري كارگاه هاي مهارتي نيز درايام تابستان خبر داد و گفت: كارگاه ها بر اساس نيازها و اولويت‌ هاي آموزشي و مهارتي اعضا و با هدف آموزش حرفه هاي مختلف و پرورش خلاقيت اجرايي خواهد شد.
وي ادامه داد: پرورش خلاقيت هنري، فلسفه براي كودكان، سرود كودكانه، فيلم‌ سازي، مجسمه‌سازي، پرورش حس ديني، برنامه حساب ذهني، مهارت‌هاي زندگي ويژه مادران و كودك و نوجوان، ظريف‌ بري با چوب، كاشي‌ موزاييك و عروسك ‌سازي از جمله كارگروه هاي آموزشي در طرح اوقات فراغت است.
رباني با بيان اينكه نمايشگاهي از آثار توليدي كودكان و نوجوانان در پايان تابستان برپا مي شود گفت: اين نمايشگاه با معرفي توانمندي هاي فكري و پرورشي شركت كنندگان در جهت ارتقاي فعاليت ها و رقابت بين كانون ها در توليد آثار كيفي داير خواهد شد.
8138/ 6133/