۲ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۲
کد خبر: 82159651
T T
۰ نفر
فرماندار مهريز: توسعه روستاها با همكاري مردم و مسئولان ميسر است

يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: توسعه و آباداني روستاها در گرو همكاري مستمر مردم با مسئولان اجرايي در بخش هاي مورد نياز است .

به گزارش ايرنا سيد محمد رستگاري جمعه شب در جمع مردم روستاي هرفته اين شهرستان افزود: توسعه و عمران مناطق روستايي در بخش مركزي شهرستان با همياري ، همفكري و كمك هاي مادي و معنوي مردم و ارائه نظرات و پيشنهادها محقق مي شود .
وي ادامه داد: رويكرد دولت در بخش هاي مختلف ، فراهم كردن زمينه جلب مشاركت آحاد مردم و متوليان امر در روستاها براي حل و فصل امور و بهره گيري از نظرات ارزشمند و سازنده در انجام طرح هاي مختلف است .
فرماندار مهريز گفت: تشكيل كميته عمران و توسعه روستاها با حضور مردم و مسئولان در روستاها از برنامه هاي ابتكاري در اين شهرستان است كه بصورت مستمر بر حسب نياز تشكيل و مسائل و مشكلات بررسي مي شود .
رستگاري گفت: در اين كميته كه برخي مسئولان اجرايي مرتبط با مسائل روستاها حضور دارند مردم و نمايندگان آنها به طرح نظرات خود در مسائل گوناگون مي پردازند و سپس موارد با حضور مديران بررسي و اقدام مي شود .
فرماندار مهريز اظهار داشت: تاكنون در راستاي تشكيل جلسات كارهاي خوبي در بخش هاي عمراني ، فرهنگي و اجتماعي انجام گرفته و اين بخاطر همراهي مسئولان و پيگيري مسئولان بوده است .
رستگاري گفت: همكاري بين مردم و همراهي و پيگيري مسئولان اجرايي در شهرستان مهريز خوب است و در قالب كميته عمران و توسعه روستاها اهداف و برنامه هاي مورد نياز در روستاهاي بخش مركزي پيگيري مي شود .
در اين كميته مردم به طرح نظرات خود پرداختند و در ادامه مسئولان اجرايي در بخش هاي مختلف نظرات و مسائل خود را مطرح نمودند .
روستاي هرفته با يك هزار نفر جمعيت در 10 كيلومتري شهر مهريز قرار دارد .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد واقع شده است .
7541/ 6197