۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱:۲۶
کد خبر: 82165561
T T
۰ نفر
انتقاد رئيس فدراسيون از پخش نشدن مسابقات بوكس در تلويزيون

ساري - ايرنا - رئيس فدراسيون بوكس از پخش نشدن مسابقات بوكس از رسانه ملي انتقاد كرد و گفت كه در مديريت جديد صدا و سيما انتظار مي رود طلسم پخش مسابقات اين رشته ورزشي شكسته شود.

احمد ناطق نوري سه شنبه شب در حاشيه مراسم پاياني هشتمين دوره مسابقات بوكس نوجوانان كشور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : ورزش بوكس بيست و دومين ورزش پرخطر در دنيا شناخته شده است اما متاسفانه عده اي به علت عدم آگاهي ، اين ورزش را از جمله ورزش هاي پرخطر مي دانند.
وي ادامه داد : برگزاري مسابقات بوكس در رده نوجوانان مي تواند در كشف استعدادهاي جديد در كشور كمك كند و از سويي ديگر اين ورزش روحيه پهلواني را در جوانان تقويت مي كند.
ناطق نوري گفت : بر اساس آمار ، ورزشكاران بوكس به هيچ عنوان در دام نزاع هاي شخصي نمي افتند و از اين ورزش براي منافع شخصي استفاده نمي كنند.
وي افزود : با تجربه چندين ساله اي كه در فدراسيون بوكس دارم ، به طور قاطع اعلام مي كنم كه هيجان و خشم بوكسور در رينگ بوكس به طور كامل تخليه مي شود و خارج از رينگ بسيار متواضع و فروتن در جامعه زندگي مي كند.
رئيس فدراسيون بوكس گفت : خوشبختانه خانواده ها به اين باور رسيده اند كه اين ورزش نه تنها فرزندان آنان را خشن بار نمي آورد بلكه بسيار متواضع و فروتن مي سازد.
وي همچنين كمبود بودجه را از ديگر مشكلات فدراسيون بوكس برشمرد و افزود : اميدواريم با تخصيص بودجه لازم و كافي به فدراسيون بوكس و پخش بازي از رسانه ملي بتوانيم در رده هاي جهاني و المپيك براي كشور افتخار كسب كنيم.
هشتمين دوره مسابقات بوكس نوجوانان كشور از جمعه يكم مرداد با حضور 33 تيم متشكل از 218 بوكسور از تمامي استان هاي كشور در سالن ورزشي يادگار امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل آغاز شد.
اين مسابقات سه شنبه شب با قهرماني تيم مازندران و نائب قهرماني استان گيلان پايان يافت .
شبك ** 7328/1654 **1917
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش