۸ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۳۰
کد خبر: 82168136
T T
۰ نفر
پيكرهاي مطهر سه شهيد گمنام در نجف آباد يزد تشييع شد

يزد - ايرنا - تشييع پيكرهاي مطهر سه شهيد گمنام پنجشنبه شب در محله نجف آباد يزد برگزار شد .

به گزارش ايرنا ، در آستانه شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور خانواده هاي شهدا ، ايثارگران ، بسيجيان و مردم ولايتمدار ، مراسم تشييع پيكرهاي مطهر شهداي گمنام در محله نجف آباد برگزار شد .
در اين مراسم باشكوه ابتدا پيكرهاي مطهر اين شهداي سرفراز انقلاب اسلامي در سطح محله به حركت در آمد و مردم ولايتمدار با شاخه هاي گل از فرزندان قهرمان گمنام دفاع مقدس به خوبي استقبال كردند .
در ادامه اين پيكرهاي پاك به گلزار شهداي نجف آباد منتقل شد و مردم فهيم و با بصيرت در حالي كه مداح اهل بيت عصمت و طهارت (ع) مداحي و مرثيه خواني مي كرد ياد و خاطره شهدا كربلاي حسيني و شهداي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند .
اين شهداي والامقام در سنين 20 تا 22 سال درعمليات هاي كربلاي 5، والفجر8 و والفجر 4 به شهادت رسيده اند.
پيكر مطهر يك شهيد گمنام در حوزه علميه خواهران فاطمه الزهراي اردكان و پيكر دو شهيد ديگر در تپه نورالشهداي بخش ندوشن شهرستان ميبد خاكسپاري مي شود.
پيكرهاي مطهراين شهداي گمنام پس از برگزاري يادواره شهداي حوزه 4 امامشهر يزد و حضور در گلزار شهداي رحمت آباد و نجف آباد با برگزاري مراسم وداع در شهرهاي اردكان و ندوشن به خاك سپرده مي شود.
استان يزد با يك ميليون و 50 هزار نفر جمعيت سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده و 140 شهيد گمنام در يزد مدفون هستند .
7536/ 6197