سردار جعفری: ملت ایران با مقاومت آمریکا را به خاک مذلت نشاند+فیلم

یزد - ایرنا - فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در سایه ایمان و مقاومت، دشمنان و در راس آنها آمریکا را به خاک مذلت نشاند.

به گزارش ایرنا، سردار «محمدعلی جعفری» پنجشنبه شب در یادواره سرداران و شهدای نجف‌آباد شهر حمیدیا یزد افزود: دولتمردان آمریکا و غاصبان صهیونیستی بدلیل ایثار، مقاومت، بصیرت و شجاعت مردم قهرمان ایران در سخت ترین شرایط قرار دارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: رمز و راز عزت و اقتدار ملت ایران و مسلمین در مقاومت و تکیه بر دین و ارزش‌های معنوی است و باید راه شهیدان همواره در جامعه و بین همگان زنده بماند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور تاکید کرد: امروز خیلی از ملت‌ها و مردم غزه با پیروی از ملت دلیر و ولایتمدار ایران با قدرت مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و باید این هدف و عزت با درایت تداوم یابد.

جعفری افزود: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آنها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.

وی تاکید کرد: امروز پیام استقامت ملت ایران و ایستادگی آنها علیه تمامی توطئه‌های استکبار، الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان شده و همچنان در حال گسترش است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تا ملت ایران دارای عمل صالح است و در میدان‌های مورد نیاز کشور حضوری فعال دارد هیچ دشمنی هیچگاه به اهداف خود علیه این ملت و کشور اسلامی نمی‌رسد.

جعفری اظهار کرد: هر کجا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما حضوری فعال در صحنه داشته‌اند نظام انقلابی به اهداف خود رسیده و بدون شک در ادامه راه باید این همکاری بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

همچنین در ادامه یادواره نیز برنامه مداحی انجام شد و شرکت کنندگان در فضایی معنوی با اهداف الهی شهیدان تجدید میثاق کردند.

اجرای سرود به یاد شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان از دیگر بخش‌های این یادواره باشکوه بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مردم مومن و ولایتمدار محله نجف آباد شهر حمیدیا یزد ۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و ۲ شهید گمنام در این منطقه در گلزار شهدا مدفون هستند.

یادواره شهدای محله نجف آباد، همراه با اولین سالگرد تدفین شهید گمنام مدفون در صحن مسجد جامع نجف آباد جمعه شب نیز ادامه دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha