۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶
کد خبر: 82179998
T T
۰ نفر
فرماندار دزفول:مشكل جاده دسترسي 27 روستاي شهيون حل شد

دزفول - ايرنا - معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان دزفول گفت: با اقدام جهادي مشكل جاده دسترسي 27 روستاي بخش شهيون دزفول برطرف شد.

به گزارش ايرنا حبيب الله آصفي روز دوشنبه در آيين معارفه فرمانده پايگاه بسيج اداري فرمانداري دزفول با بيان اينكه مناطق محروم نيازمند روحيه جهادي مديران و جهادگران بسيجي هستند افزود:27 روستاي يك دهستان بخش شهيون دزفول حتي يك كيلومتر جاده نداشتند كه با اقدام انجام شده و روحيه جهادي در مدت 2 ماه گذشته با صرف چهار ميليارد ريال اعتبار 10 كيلومتر براي اين روستاها جاده سازي شد و مسير اين روستاها از چهار ساعت به 20 دقيقه كاهش يافت.
وي اظهار كرد:با احداث جاده براي اين روستاهاي محروم در بخش شهيون دزفول تعداد 13 خانواري كه از اين منطقه به استان لرستان مهاجرت كرده بودند به ديار خود بازگشتند.
بخش شهيون دزفول با بيش از 200 روستا و پنج دهستان در شمال دزفول واقع شده است.
معاون استاندار خوزستان گفت:كارهاي اقتصادي و عمراني بسياري در دزفول به ويژه در مناطق محروم اين شهرستان در حال اجراست كه در تاريخ بي سابقه است بطوري كه افزون بر 300 هزار ميليارد ريال سرمايه وارد دزفول شده و استانهاي ديگر براي جذب سرمايه گذار از شهرستان دزفول طلب كمك مي كنند.
وي با انتقاد از آنچه كه آنرا شيطنت برخي افراد در مسير سرماه گذاري در دزفول عنوان كرد افزود:روند اجراي برخي طرح هاي اقتصادي و عمراني در شهرستان دزفول به دليل شيطنت برخي افراد به كندي پيش مي رود.
آصفي در ادامه پاسداري از انقلاب را از وظايف سپاه و بسيج دانست و گفت:آنچه بسيج را در اين هدف والا ياري مي كند رعايت اخلاق است.
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران بيش از آنكه سياسي باشد اخلاقي است گفت: دوران دفاع مقدس نيز با اخلاق و روحيه جهادي بسيجيان و ايثارگران پيش رفت و اگر دفاع مقدس نبود ممكن بود ارزش هاي انقلاب اسلامي به فراموشي سپرده شوند.
آصفي پايه بحران هاي اخلاقي در جامعه را بي صداقتي دانست و گفت:افراد بسيجي بايد خالص ترين،زحمت كش ترين و پاك ترين افراد باشند تا بتوانند روي ديگر افراد تاثير گذاشته و روحيه جهادي را در جامعه زنده كنند.
وي از فرمانده بسيج اداري فرمانداري دزفول خواست با برقراري رابطه عاطفي با ساير اداره ها و به دور از تبعيض قومي و جناحي در پي تكريم ارباب رجوع و كمك به حل مشكل مردم باشد .
فرمانده بسيج اداره هاي دزفول نيز در اين نشست گفت:در بخش اداري بسيج دزفول 2 هزار نفر در قالب سامانه بسيج عضو هستند كه تعامل و كمك به ادارات را در دستور كار خود دارند.
سيد عزيزالله پژوهيده افزود:تا زماني كه با تعامل دستگاه هاي مختلف كارها انجام مي شود با پيشرفت كاري روبرو هستيم در غير اينصورت با ركود و بي برنامگي مواجه خواهيم شد لذا از فرمانده بسيج فرمانداري تقاضا مي شود با همفكري و تعامل در راستاي ارتقاي سطح روحي و جسمي كاركنان كوشا باشد و انجام وظيفه كند.
علي گل آرا جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج دزفول نيز در اين نشست گفت:سپاه و بسيج به واسطه رسالت خود كه دفاع از ارزش هاي انقلاب است هرجا كه احساس نياز شود ورود مي كند كه اين حضور هوشمندانه در سالهاي اخير از نظر ساختاري گسترش يافته و در قالب بسيج اساتيد،مهندسان، حقوق دان و ديگر اقشار شكل گرفته است.
وي با اشاره به فعاليت هاي بسيج در مناطق محروم دزفول گفت:با تلاش بسيجيان جهادگر به ساكنان دورافتاده ترين مناطق محروم احمدفداله دزفول خدمات رساني شده كه رضايت اهالي را به دنبال داشته است ضمن اينكه اين فعاليت ها استمرار دارد.
در اين نشست از فعاليت هاي علي توحيدي فرمانده پيشين بسيج پايگاه فرمانداري ويژه شهرستان دزفول تقدير و حسين رحيمي به عنوان جانشين وي معرفي شد.
7278/6068