۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85077881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دزفول: از همه ظرفیت‌ها برای مدیریت شهرستان استفاده می‌شود

دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه نیروهای انقلابی برای مدیریت شهرستان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خردمند روز یکشنبه در جریان دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در دفتر فرماندار با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر مستقیم باید ثابت قدم باشیم، افزود: سپاه و بسیج به عنوان رکن اصلی نظام همواره در شرایط بحرانی نخستین گام را برداشته‌اند.

وی فضای دزفول و نیروهای این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امید است بتوانیم در مسیر انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تغییراتی در بدنه شهرستان دزفول خواهیم داد و با ایجاد مجموعه‌ای انقلابی در سطح شهرستان به دنبال ارائه خدمات ماندگار در شهرستان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این دیدار بیان کرد: مجموعه مشکلات شهرستانی یکجا در دزفول وجود دارد که باید شناسایی و مدیریت شوند.

سرهنگ بهروز حکمت پور با تاکید بر اینکه هر اقدامی برای مردم، خدمت به نظام است، افزود: ما نیز به نوبه خود شرایط را درک می‌کنیم و تمام قد در خدمت مسوولان به ویژه فرماندار برای رفع مشکلات شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: گاه با دستان خالی کار انجام داده‌ایم و اکنون نیز هرجا نیاز باشد به وظیفه خود برای خدمت رسانی به مردم عمل می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha