۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
کد خبر: 82183379
T T
۰ نفر
معاون استاندار تهران: رسيدگي به خانواده معظم شهدا وظيفه مسئولان است

تهران - ايرنا - معاون سياسي اجتماعي استاندار تهران گفت: رسيدگي به خانواده معظم شهدا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، وظيفه شرعي و قانوني مسئولان است و همه بايد نسبت به اين امر اهتمام داشته باشند.

به گزارش ايرنا، سيد شهاب الدين چاوشي روز چهارشنبه در سفر به شهرستان ورامين و ديدار با خانواده شهيدان جنيدي كه چهار فرزند خود به نام هاي نصرالله، رضا ، محمد و عبدالحميد را تقديم اسلام كرده اند افزود: عزت، اقتدار و امنيت نظام مقدس جمهوري اسلامي مرهون ايثار و از خودگذشتگي شهيدان و خانواده معظم آنان است.
وي اظهار كرد: سركشي به امور خانواده معظم شهدا موجب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه اسلامي مي شود، فرهنگي كه مي تواند بسياري از توطئه هاي دشمن را خنثي كند.
مادر شهيدان جنيدي نيز در اين ديدار ضمن تقدير از تلاش هاي دولت در رسيدگي به امور مربوط به خانواده شهدا، از مسئولان خواست تا رسيدگي به مشكلات شهرستان پيشوا را در اولويت برنامه هاي خود قرار دهند.
حاجيه خانم بتول جنيدي افزود: شهرستان پيشوا از مشكلات و كمبودهاي عديده اي رنج مي برد كه توجه مسئولان مي توان اين مشكلات را برطرف و مسير را براي خدمت رساني به مردم هموار كند.
حاجيه خانم جنيدي كه چهار فرزند خود را تقديم اسلام كرده است اظهار كرد: امروز اولويت جهان اسلام ، مقابله با گروه هاي تروريستي تكفيري وداعشي است و اگر خداوند فرزند ديگري به من عطا كرده بود ، براي دفاع از حريم ائمه اطهار عازم سوريه مي كردم تابا دشمنان اسلام به مبارزه بپردازند.
تهرام/7254//1625
۰ نفر