نماینده مردم ورامین: مسئولان با خدمات رسانی به خانواده شهدا از اقتدار کشور حفاطت کنند

پیشوا - ایرنا - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است و مسئولان با خدمت‌رسانی به مردم باید از این اقتدار محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی روز شنبه همزمان با عید فطر در دیدار با حاجیه خانم بتول جنیدی مادر شهیدان جنیدی در شهرستان پیشوا اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که با حضور به هنگام خود در صحنه‌های مختلف با جان خود از کیان ایران اسلامی حراست کردند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، به مسیر رو به رشد و تعالی خود ادامه می‌دهد و مردم نیز همچون گذشته با ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان، توطئه‌های آنان را خنثی و نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مسئولان نظام برای اعتلای ارزش‌های اسلامی هم‌قسم شده و تلاش دارند تا با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف، بر مشکلات فائق آمده و مسیر پیشرفت کشور را هموار کنند.

وی با اشاره به وضعیت طرح‌های عمرانی و پیگیری مطالبات مردم شهرستان پیشوا گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده، کلیه طرح‌های پیش‌بینی شده از جمله مهمترین مطالبه مردم پیشوا در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی در حال اجرا است و پس از سفر رئیس جمهور، کار ساخت بیمارستان نیمه تمام شهرستان با سرعت در حال انجام است.

حاجیه خانم بتول جنیدی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس چهار شهید به نام های نصرالله، محمد، عبدالحمید و رضا جنیدی را تقدیم اسلام کرده است.

پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha