۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲
کد خبر: 82184330
T T
۰ نفر
تهران قهرمان مسابقات بدمينتون دانش آموزان پسر كشور شد

قم- ايرنا- رئيس هيات بدمينتون قم گفت: استان تهران با برتري مقابل حريفان خود قهرمان مسابقات بدمينتون دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه كشور شد.

علي پنجه باشي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: 20 استان با 100 شركت كننده در قالب 5 تيم در سي و سومين دوره از مسابقات بدمينتون دانش آموزان كشور كه در استان قم در حال برگزاري است، شركت كردند.
وي اضافه كرد: فارس، مازندران، خراسان رضوي، زنجان، يزد، كردستان، تهران و اصفهان 8 تيم برتر دوره اول اين مسابقات شناخته شدند.
وي ادامه داد: در مرحله دوم نيز چهار تيم فارس، زنجان، يزد و تهران توانستند رقيبان خود را شكست دهند.
به گفته وي، در مرحله نهايي، استان تهران و فارس با هم به رقابت پرداختند كه در نهايت تهران با قهرماني 3 بر 2 توانست تيم برتر اين دوره از مسابقات بدمينتون شناخته شود و فارس دوم شد.
وي افزود: تيم هاي زنجان و يزد نيز به صورت مشترك سوم شدند، مقام پنجم نيز به استان هاي كردستان و خراسان رضوي اختصاص يافت و اصفهان هفتم شد.
سي و سومين دوره مسابقات بدمينتون و تنيس روي ميز دانش آموزان پسر در دو مقطع ابتدايي و متوسطه اول از 11 مردادماه در استان قم آغاز شده و امروز 21 مردادماه با انجام مسابقات انفرادي به پايان مي رسد.
بيست و سومين دوره مسابقات دانش آموزان دختر دوره ابتدايي و متوسطه اول در دو رشته بدمينتون و تنيس روي ميز نيز از 23 مردادماه در استان قم آغاز مي شود و تا 10 روز ادامه دارد.
اين دوره از مسابقات با شركت يك هزار و 600 دانش آموز دختر و پسر، مربي و مسئول تيم در دو سالن ورزشي مريم و سيد محمد منتظري قم در حال برگزاري است.
سي و سومين دوره مسابقات ورزشي قهرماني دانش آموزان پسر و بيست و سومين دوره مسابقات ورزشي قهرماني دانش آموزان دختر در دو مقطع ابتدايي و متوسطه اول با شعار «رضايت، سلامت، امنيت، از منزل به مدرسه» در 6 استان فارس، اصفهان، كردستان، مركزي، چهار محال و بختياري و قم در رشته هاي واليبال، بسكتبال، هندبال، فوتسال، تنيس روي ميز، بدمينتون، شنا و ژيمناستيك برگزار مي شود.
/2085/ 6133/