۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
کد خبر: 82189916
T T
۰ نفر

اجراي طرح جمع آوري متكديان از سطح معابر شوش

۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
کد خبر: 82189916
اجراي طرح جمع آوري متكديان از سطح معابر شوش

شوش - ايرنا - فرماندار شوش گفت:طرح جمع آوري متكديان داخلي و اتباع بيگانه از سطح خيابان ها و معابر اين شهر با مشاركت دستگاه هاي ذيربط اجرا مي شود.

به گزارش ايرنا رضا نجاتي دوشنبه در نشست ستاد ساماندهي امور شهري شوش در سالن اجتماعات فرمانداري افزود: ضرورت دارد تا شهرداري با همكاري نيروي انتظامي نسبت به جمع آوري متكديان اقدام كند.
وي گفت:ستاد ساماندهي امور شهري از زمان تشكيل ،تمام تلاش خود را در جهت به حداقل رساندن مسائل و مشكلات شهري با استفاده از ظرفيت هاي موجود بكار گرفته است.
نجاتي با بيان اين مطلب كه هيچ فاصله اي بين مردم و مسئولان نيست گفت: مسئولان از جنس خود مردم هستند و مشكلات مطرح شده از سوي مردم، توسط مسئولان به صورت مستمر در حال پيگيري است.
فرماندار شهرستان شوش از تلاش صورت گرفته در رابطه با ساماندهي مناطق حاشيه اي و محروم شهر شوش تقدير كرد و گفت: آسفالت، روشنايي ، بهداشت و فضاي سبز يكي از نيازها و اولويت هاي خدمت رساني به اين مناطق مي باشد كه بايد در دستور كار شهرداري و اداره هاي مربوطه قرار گيرد.
وي بر تامين روشنايي خيابان هاي اصلي همچنين منازل كوي مهر به خصوص مسكن هفت هكتاري جنب سيلو تاكيد كرد و گفت: اداره برق نسبت به تامين روشنايي ، اصلاح و تعمير مناطقي كه از نظر روشنايي با مشكل مواجه اند اقدام كند.
نجاتي خواستار نظارت بهداشتي بر اصناف و نانوايان شد و گفت: مركز بهداشت با همكاري اداره صنعت،معدن و تجارت با تشديد بازرسي از فروشندگان مواد غذايي و واحدهاي قصابي وارد عمل شود.
وي با اشاره به وجود پديده دست فروشي در سطح شهر بر ضرورت ساماندهي دست فروشان با همكاري شهرداري ، راهنمايي و رانندگي و عوامل انتظامي تاكيد كرد و گفت:با توجه به اينكه زيرساخت هاي لازم براي ساماندهي دست فروشان آماده شده است اين موضوع در اسرع وقت انجام شود.
فرماندار شهرستان شوش به پارك بانوان (حجاب) شوش اشاره كرد و از شهرداري شوش خواست تا جهت اداره اين پارك به دست بانوان همچنين ايجاد اشتغال براي بانوان اقدام لازم را انجام دهد.
ساماندهي دست فروشان،جمع آوري متكديان،روشنايي معابر اصلي و فرعي، توجه به ساماندهي پارك هاي سطح شهر ، هرس درختان و آسفالت خيابان ها از مهمترين موارد طرح شده در اين نشست بود.
7280/6068