۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲
کد خبر: 82190879
T T
۰ نفر
ريزش گل و لاي تردد در محور آستارا - اردبيل را دچار اختلال كرد

آستارا- ايرنا- رئيس اداره راه و شهرسازي آستارا گفت: به دنبال بارش باران و ريزش گل و لاي تردد خودروها در محور آستارا - اردبيل در محدوده بهارستان دچار اختلال شد.

انور بي نياز روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا بيان داشت: پاكسازي راه آستارا به اردبيل به جهت ريزش گل و لاي از ارتفاعات، در محدوده بهارستان هم چنان ادامه دارد.
وي با اشاره به اينكه بخشي عمده اي از ريزش هاي مربوط به گل و لاي در محور مذكور پاكسازي شده است ، افزود: علاوه بر محور آستارا - اردبيل ،ريزش گل و لاي در محور آستارا به تالش در محدوده ويزنه نيز اختلالي را در تردد خودروها ايجاد كرده بود كه با تلاش راهداران مسير مورد نظر پاكسازي و بازگشايي شد.
وي با بيان اينكه بارش باران باعث ريزش گل و لاي و سنگ ريزه ها در مسير راه هاي روستايي مشند ، بهارستان و هولستون شده است ، خاطرنشان كرد: بخشي از مسير راه هاي روستايي مذكور به طور كامل بازگشايي شد و تلاش ها براي ادامه پاكسازي و بازگشايي كامل اين راه هاي روستايي ادامه دارد.
بي نياز در ادامه تصريح كرد: 12 نفر از نيروهاي راهداري با دو دستگاه لودر ، يك دستگاه گريدر و يك دستگاه كاميون در محورهاي مواصلاتي حوزه استحفاظي راه و شهرسازي آستارا مستقر هستند تا خلل جدي در تردد ايجاد نشود.
فردين فرتوت نيا رئيس اداره هواشناسي آستارا نيز وضعيت هواي اين شهرستان در 24 ساعت آينده را قسمتي ابري تا ابري در برخي از ساعات به همراه رگبار باران پيش بيني كرد و گفت: دماي فعلي هواي آستارا 26 درجه سانتيگراد و ميزان رطوبت در اين شهرستان نيز 89 درصد است.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده و داراي 25 كيلومتر راه اصلي ، 148 كيلومتر راه روستايي و 15 كيلومتر بزرگراه است.
7105/6070