۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۹
کد خبر: 82191185
T T
۰ نفر
برترين هاي دو و ميداني دانش آموزان دختر كشور در شهركرد معرفي شدند

شهركرد- ايرنا-برترين هاي چهار رشته دو و ميداني دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم كشور روز سه شنبه در شهركرد معرفي شدند.

به گزارش ايرنا،بيست و هفتمين دوره از مسابقات دو و ميداني قهرماني دانش آموزان كشور با حضور 348 ورزشكار دختر در سه مقطع تحصيلي از 22 استان به مدت هشت روز از 21مردادماه در مجموعه ورزشي شهداي دانش آموز شهركرد در حال برگزاري است.
در اين دوره از مسابقه ها دانش آموز ابتدايي در قالب 20 تيم در هشت ماده و مقطع متوسطه اول و دوم در 15 ماده ورزشي با هم به رقابت مي پردازند.
نتايج روز دوم مسابقه هاي ورزشي دو و ميداني دانش آموزان متوسطه اول و دوم دختر به شرح زير است:در رشته پرتاپ وزنه در مقطع اول متوسطه، 'كيانا تقي پور ' از فارس، 'منا سمائي ' از آذربايجان شرقي و ' فاطمه عباسي ' از چهارمحال وبختياري به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در رشته پرتاب ديسك در مقطع متوسطه اول، 'فرشته رجبعلي پور ' از البرز، 'صديقه مزيدي ' از يزد و 'پريسا ايري'از گلستان به ترتيب مقام هاي اول تاسوم راكسب كردند.
در رشته پرتاب نيزه مقطع متوسطه اول، 'صبا عظيمي' از چهارمحال وبختياري،'نسترن اميري پور' از اردبيل و ' ناز پري بصير ' از اردبيل به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته پرتاب نيزه مقطع متوسطه دوم ، ' بتول دهقان' از يزد، ' صديقه صالحي ' از چهارمحال و بختياري و ' زهرا نجفي' از زنجان به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.
7360/2097