۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82216473
T T
۰ نفر
هتل ورزش و چمن مصنوعي با اعتبار 81 ميليارد ريال درسقز درحال اجراست

سنندج- ايرنا- دو طرح ورزشي هتل ورزش و زمين چمن مصنوعي در سقز با اعتبار 81 ميليارد ريال در حال اجراست.

به گزارش ايرنا، سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز روز يكشنبه در بازديد فرماندار سقز از طرح هاي عمراني ورزشي اين شهرستان گفت: خوابگاه 200 نفره يا هتل ورزش در 6 طبقه با مساحت يك هزار و 955 مترمربع و سه هزار و 355 متر مربع زيربنا از محل اعتبارات ماده 180 و تملك استاني در حال ساخت است.
فرزاد خاكي افزود:اين طرح، واقع در مجموعه ورزشي شهيد آبدرم است و براي ساخت آن ، 70 ميليارد ريال نياز است كه تاكنون 14 ميليارد و 570 ميليون ريال آن تخصيص داده شده است.
او با بيان اينكه پيشرفت اين طرح بيش از 25 درصد است، اظهار داشت: اين طرح شامل پاركينگ، رستوران ، سالن اجتماعات و چهار طبقه خوابگاه است.
خاكي در بازديد از زمين چمن مصنوعي استاندارد واقع در بلوار تربيت هم بيان كرد:اين طرح با اعتبار 11 ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري به شهرستان سقز در زميني به مساحت هفت هزار متر مربع در دست ساخت است.
وي ادامه داد: مساحت چمن مصنوعي پنج هزار و 700 متر مربع است كه شامل زمين چمن، ساختمان سرايداري، سرويس بهداشتي و رختكن خواهد بود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز اعلام كرد: در طرح احداث زمين چمن مصنوعي تاكنون 15 هزار و 500 مترمكعب عمليات خاكبرداري و يك هزار و 800 متر مربع ديوار چيني انجام شده است.
وي با بيان اينكه توزيع امكانات و زيرساخت هاي ورزشي براي محلات ضروري است تشريح كرد: احداث اين طرح در منطقه بلوار تربيت به دليل نبود زيرساخت هاي ورزشي در اين محله بود.
او ادامه داد: زمين براي احداث اين طرح ورزشي از طرف اداره راه و شهرسازي، شهرداري و آموزش و پرورش تامين شده است.
سقز در 190 كيلومتري شمال غربي سنندج واقع شده است.
7249/1904