۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵
کد خبر: 82239211
T T
۰ نفر
پیكر شادروان بهمن گلبار نژاد تحویل خانواده اش شد

شیراز - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان فارس گفت: طی آیین ویژه ای كه پنجشنبه در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد، پیكر شادروان بهمن گلبار نژاد تحویل خانواده اش شد.

حیدر علی كامیاب كلانتری پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در این آیین ویژه كه وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان و شماری از مسئولان استان تهران نیز حضور داشتند، پس از ادای احترام، پیكر این دو چرخه سوار جانباز تحویل همسر و فرزندش شد.
وی افزود: به هنگام این مراسم پیام تسلیت معاون رئیس جمهوری نیز قرائت شد.
مدیركل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: مراسم تشییع این دوچرخه سوار جانباز جنگ تحمیلی از 9 صبح جمعه دوم مهر از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واقع در بلوارامیركبیر شیراز به طرف گلزار شهدا در دارالرحمه این شهربرگزار می شود.
كامیاب افزود: همچنین پیكر این قهرمان پرافتخار آبادانی پنجشنبه اول مهر از ساعت 18 از طریق فرودگاه شهید آیت الله دستغیب وارد شیراز می شود.
به گزارش ایرنا بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایران كه عصر شنبه بیست و هفتم شهریور 95 در جریان رقابت های دوچرخه سواری جاده بازی های پارالمپیك 2016 ریو دچار حادثه شد و از ناحیه گردن و دست آسیب دید، پس از انتقال بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارده، درگذشت و كاروان 'منا ' را عزادار كرد.
بهمن گلبارنژاد متولد 13 خرداد 1347در آبادان است و دو فرزند پسر 28 و 24 ساله از خود به یادگار گذاشت.
وی كه دارای 12 مدال طلا و یك نقره مسابقات بین المللی است در 20 سالگی به جبهه رفت و در منطقه مهران در اثر انفجار مین دشمن پای چپش را تا زیر زانو از دست داد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، درگذشت قهرمان ارزشمند كشورمان را به جامعه ورزش و خانواده وی تسلیت می گوید.
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی - انتشاردهنده: غلامرضا مالك زاده
7368 / 1876