۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82251189
T T
۰ نفر
نيروهاي نظامي ايران درس آموخته مكتب حسين (ع) هستند

مهاباد-ايرنا- امام جمعه شهرستان نقده گفت: دشمنان درصدد اختلاف و تفرقه بين نيروهاي ما بودند، ولي غافل از اينكه نيروهاي نظامي ما برادر و درس آموخته مكتب حسيني هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام محمد حيدري زاد روز شنبه در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان نقده، با تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) گفت: آرمان‌هاي سالار شهيدان، امروز آرمان مردم و نيروهاي نظامي ماست.
وي همچنين ادامه داد: با توجه به حساسيت مرزي و ارتباط خاكي استان آذربايجان غربي با كشور عراق، امنيت از اهميت خاصي برخوردار است و در اين مهم با اقتدار نيروهاي مسلح شاهد وجود آرامش و امنيت خوبي در اين منطقه از كشور هستيم.
وي همچنين امنيت پايدار كشور را مرهون جانفشاني نيروي انتظامي و نيروهاي مسلح خواند و افزود: امنيت عمومي يكي از حوزه‌هاي مهمي است كه براي ايجاد آن تلاش، همدلي و برنامه‌ريزي نياز است.
وي افزود: نيروي انتظامي در نظام جمهوري اسلامي ايران حافظ نظم و امنيت، مظهر شجاعت، دلاوري و ايثارگري و اعتماد است كه با بهره‌گيري از رهنمودهاي رهبري و ارزش‌هاي اسلامي نقش مؤثري در ايجاد امنيت در جامعه دارد.
امام ‌جمعه نقده اقتدار امروز كشور را محصول قدرت دفاعي نيروهاي مسلح دانست و ادامه داد: آمادگي دفاعي ما آن‌قدر بالاست كه در منطقه تبديل به ضرب‌المثل شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان نقده نيز در اين مراسم امنيت و آسايش را از نيازهاي اساسي يك جامعه رو به پيشرفت دانست و گفت: تلاش نيروي انتظامي در اين امر از ويژگي‌هاي اصلي است.
سرهنگ رسول مؤذن افزود: هرگاه پليس امنيت را لمس كرد و وجود كامل آن را احساس كرد، مردم هم اين احساس را خواهند داشت كه جامعه از امنيت برخوردار است.
وي ادامه داد: نظم و امنيت پايدار بدون مشاركت و احساس مسئوليت مردم به دست نمي‌آيد و پليس همواره خود را در كنار مردم مي‌داند و با مردم حركت مي‌كند.
در پايان اين مراسم از خدمات جمعي از كاركنان انتظامي و خانواده‌هاي شاهد ناجا با اهداي لوح تقدير، تجليل و قدرداني شد.
سيزدهم مهرماه در تقويم كشور به‌عنوان روز نيروي انتظامي نامگذاري شده است.
برنامه‌هاي امسال هفته نيروي انتظامي از جمعه 9 مهر تا پنجشنبه 15 مهر ماه جاري با شعار 'همه باهم براي امنيت و آرامش' همزمان با سراسر كشور در نقده هم برگزار مي‌شود.
نقده با 125 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي قرار دارد.
7511/3093/2093*خبرنگار: وحيد اوراز انتشار دهنده: صابر چهرقاني**