۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶
کد خبر: 82258303
T T
۰ نفر
امام جمعه تربت حيدريه: نيروي انتظامي امنيت اعتقادي را هم تامين كند

تربت حيدريه - ايرنا- امام جمعه تربت حيدريه گفت: از وظايف مهم نيروي انتظامي تامين امنيت اجتماعي و امنيت اعتقادي شهروندان است كه در اين حوزه، عملكرد اين نيرو مثبت بوده است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتي روز پنجشنبه در ديدار فرمانده و كاركنان نيروي انتظامي تربت حيدريه با وي افزود: ائمه جمعه و جماعات نيز بايد در فرصت هاي مختلف و به خصوص در ايام خاص نظير ماه رمضان و يا محرم، مردم را با وظايف اين نيرو آشنا كرده و به همكاري با آنها ترغيب سازند.
فرمانده انتظامي تربت حيدريه نيز در اين آيين با تاكيد بر نقش تبليغي ائمه جمعه و جماعات در تقويت فضاي همكاري و تعامل با نيروي انتظامي گفت: مسجد به عنوان يك پايگاه سنتي و مورد اعتماد شهروندان مي تواند در كاهش جرايم و حوادث نقش داشته باشد.
سرهنگ سيدابوالقاسم حيدري مقدم افزود: هر قدر روحانيون با استفاده از اعتبار و نفوذ كلام خود بين شهروندان، آن ها را نسبت به عواقب ناهنجاري هاي اجتماعي آشناتر كنند، بيشتر شاهد كاهش جرائم و تخلفات متعدد در جامعه خواهيم بود.
امروز در آخرين روز هفته نيروي انتظامي، فرمانده و كاركنان اين نيرو در تربت حيدريه با حضور بر مزار شهداي اين شهر، ضمن غبارروبي و عطرافشاني مزار شهدا، ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشتند.
در اين آيين معنوي كه با حضور جمعي از خانواده معظم شاهد و ايثارگر برگزار شد، حاضران با نثار گل و شست و شوي مزار شهدا با گلاب، با آرمان هاي شهيدان تجديد ميثاق كردند.
تربت حيدريه 140 آزاده، هزار شهيد و 2500 جانباز تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
ناحيه انتظامي تربت حيدريه با 2 باب كلانتري، هفت پاسگاه شهري و 2 پاسگاه پليس راه فعاليت مي كند.
مركز شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
خبرنگار: عليرضا حسيني مقدم ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
5132/6121