۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۷
کد خبر: 82270049
T T
۰ نفر
مدرسه نوسازی شده روستای احمدآباد سروآباد به بهره برداری رسید

سنندج- ایرنا- مدرسه سه كلاسه روستای احمدآباد از توابع بخش مركزی شهرستان سروآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مدرسه سه كلاسه روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی این روستا به بهره برداری رسید.
مدیركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس كردستان در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: پروژه مدرسه نوسازی شده روستای احمدآباد سال گذشته به همت خیر خانم مهرماه حقیقی كلنگ زنی شد.
شهرام سعیدی ادامه داد: برای ساخت و افتتاح این پروژه اعتباری افزون بر یك میلیارد و 250 میلیون ریال هزینه شده كه تاكنون 800 میلیون ریال آن توسط این خیّر نیك اندیش تامین شده است.
وی اضافه كرد: این پروژه خارج از 38 پروژه تعهد شده اداره كل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان كردستان برای مهرماه امسال بود كه امروز با افتتاح آن به پروژه های تحویل داده شده این سازمان اضافه شد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سروآباد نیز در حاشیه آیین بهربرداری از این واحد اموزشی اظهار كرد: نوسازی این واحد براساس نیاز سنجی صورت گرفته در سطح شهرستان و بهبود فضای نامناسب مدرسه روستای احمدآباد انجام شد.
امید وزیری ادامه داد: احداث این پروژه سال 94 با مشاركت و همكاری اداره كل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان كردستان، فرمانداری شهرستان سروآباد، آموزش و پرورش و جمعی از خیرین مدرسه ساز در روستای احمد آباد كلنگ زنی شد.
وی اضافه كرد: این پروژه در مدت یكسال با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید و مشكلات فضای آموزشی این روستا كه بسیار نامناسب و در حال تخریب بود، مرتفع شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد در 90 كیلومتری غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداك
**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی