۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
کد خبر: 82276292
T T
۰ نفر
فرماندار: امكانات ورزشي اسلامشهر متناسب با توانمندي هاي آن نيست

تهران-ايرنا- فرماندار اسلامشهر با اشاره به ظرفيت ها و افتخار آفريني هاي ورزشكاران اين شهرستان، تاكيد كرد: امكانات ورزشي كنوني اسلامشهر در مقايسه توانمندي هاي جوانان اين منطقه بسيار اندك است.

اميراله حقيقي در جلسه شوراي ورزش و ستاد گراميداشت هفته تربيت بدني شهرستان اسلامشهر كه با حضور الياس حضرتي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و مديركل ورزش و جوانان استان ظهر امروز در فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، گفت: ورزشكاران و قهرمانان اسلامشهر نه تنها در استان تهران، بلكه در سراسر كشور شناخته شده اند.
وي افزود: حمايت ها و كمك هاي ورزشي از فعالان ورزشي اين شهرستان اصلا متناسب با اين همه ظرفيت نيست.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به كسب مدال هاي رنگارنگ ورزشكاران اين شهرستان در مسابقات ملي و بين المللي و عضويت مستمر نمايندگان اين منطقه در تيم هاي ملي، اظهار داشت: با وجود اين كه شوراي ورزش شهرستان امكانات و پتانسيل هاي همه دستگاه ها و ادارات منطقه را براي استفاده همه شهروندان بسيج كرده است باز هم با كاستي هاي جدي در فضاهاي ورزشي و امكانات روبرو هستيم.
حقيقي با اشاره به توقعات شهروندان از نمايندگان مجلس و دولت براي پيگيري مطالبات و نيازهاي منطقه در حوزه ورزش، از پيگيري هاي صورت گرفته براي تحقق اعتبارات جديد در اين حوزه خبر داد و گفت: مذاكرات لازم با دستگاه هاي استاني براي جذب اعتبارات جديد از محل درآمد ماليات بر ارزش افزوده صورت گرفته است كه اميدواريم به زودي محقق شود.
وي يادآور شد: سال گذشته مبلغ 40 ميليارد ريال در سفر استاني هيات دولت براي تكميل ورزشگاه پنج هزار نفري اسلامشهر اختصاص داده شد اما هنوز اين اعتبار جذب نشده است در حالي كه تكميل اين ورزشگاه از اولويت هاي اساسي اسلامشهر است.
ورزشگاه پنج هزار نفري اسلامشهر از مصوبات سفرهاي استاني دولت نهم است با گذشت نزديك به 8 سال تنها 30 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.
خبرنگار: اكبر كريمي - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام / 7251/7247//1348
۰ نفر