۵ آبان ۱۳۹۵، ۹:۵۶
کد خبر: 82281443
T T
۰ نفر
تردد خودروها در گردنه حیران بدون مشكل درجریان است

آستارا - ایرنا - مسئول اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای آستارا گفت: با تلاش راهداران آستارا ، گل ولای ریزش كرده از كوه در گردنه حیران این شهرستان جمع آوری شد و تردد خودروها در این مسیر بدون مشكل در جریان است.

انور بی نیاز روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: در شبانه روز گذشته به علت بارش برف و باران در مسیر ارتباطی آستارا - آق چای در چند نقطه از محدوده منطقه بهارستان، گل و لای دامنه كوه به جاده ریزش و چند اصله درخت سقوط كرده بود كه با حضور بموقع راهداران نسبت به جمع آوری آنها و بازگشایی مسیر اقدام شد.
وی اظهار كرد: به رغم سفیدپوش بودن كوهستان حیران، جاده ارتباطی باز است و مشكلی برای تردد خودروها وجود ندارد.
بی نیاز بیان كرد: مسافت گردنه حیران از آستارا تا تونل حدود 50 كیلومتر است و تا این لحظه گزارشی از گرفتار شدن خودرو یا حوادث جاده ای دیگر در حوزه استحفاظی آستارا در مسیر یادشده دریافت نشده است.
فردین فرتوت نیا رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته در این شهرستان را 55 میلیمتر و دمای فعلی آستارا را هفت درجه سانتی گراد اعلام كرد.
وی افزود: طبق پیش بینی ها، هوای آستارا فردا (پنجشنبه) ابری، مه آلود، در برخی نقاط توأم با بارندگی و وزش باد و همراه با افزایش نسبی دما و كاهش ناپایداری ها خواهد بود.
بارش باران در آستارا در برخی نقاط شهری و روستایی این شهرستان موجب آبگرفتگی معابر شده است.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: امیرحسین كبیری
7124 / 2007
۰ نفر