۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82298089
T T
۰ نفر

سامانه بارشي، سه شنبه از همدان خارج مي شود

۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82298089
سامانه بارشي، سه شنبه از همدان خارج مي شود

همدان - ايرنا - كارشناس اداره كل هواشناسي استان همدان گفت: سامانه بارشي از فردا(سه شنبه) از همدان خارج مي شود و تا پايان هفته جوي پايدار بر استان حاكم مي شود.

محمدحسن باقري شكيب روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا براي ساعات بعدازظهر امروز بارش پراكنده و رگباري باران را در نقاط مختلف استان پيش بيني كرد.
وي با بيان اينكه هم اكنون آسمان استان همدان نيمه ابري در بعضي ساعات با افزايش ابر همراه با وزش باد گزارش شده است اظهار كرد: از فردا با خروج موج بارشي هواي نقاط مختلف استان تا پايان هفته صاف تا كمي ابري خواهد بود.
به گزارش ايرنا كارشناس پيش بيني اداره كل هواشناسي استان همدان با بيان اينكه در 24 ساعت گذشته ميزان بارش ها در همدان 2.7 دهم ميلي متر بوده است گفت: در 24 ساعت گذشته گل تپه با 4.8 دهم ميلي متر، بيشترين بارش را در سطح استان داشته است.
باقري شكيب با بيان اينكه بيشينه دماي شهر همدان در 24 ساعت گذشته 18 درجه سانتيگراد بالاي صفر بوده است گفت: كمينه دماي هواي همدان در 24 ساعت گذشته يك درجه سانتيگراد بالاي صفر گزارش شده است.
باقري شكيب بيان كرد: در 24 ساعت گذشته همدان با يك درجه سانتيگراد بالاي صفر خنك ترين نقطه استان و نهاوند با 19 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين نقطه استان گزارش شده است.
آب و هواي استان همدان در نتيجه وجود كوه هاي مرتفع، رودخانه ها و پستي و بلندي هاي زياد به شدت متغير است، اين استان زمستان هاي سرد، پر برف و باران و تابستان هاي معتدل دارد.
1181/2087
خبرنگار: الهام تدين** انتشار دهنده: زهرا پيرنيا