۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82301245
T T
۰ نفر

وضعيت مجاري آبهاي سرعين بحراني است

۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82301245
وضعيت مجاري آبهاي سرعين بحراني است

اردبيل - ايرنا - مديرعامل شركت آب منطقه‌ اي اردبيل گفت: وضعيت مجاري آبهاي شهر سرعين بحراني است.

به گزارش ايرنا ؛ داود نجفيان روز چهارشنبه افزود: طرح مطالعه مجاري آبهاي سرعين بايد اجرا شود ، بيشتر مجاري اين شهر رو پوشيده بوده و از زير هتل ها عبور مي كند كه اگر بارندگي ها شديد باشد شهر دچار مشكل خواهد شد.
او تشريح كرد: با تعريف استاندارد براي آب ‌هاي معدني در استان با همراهي صاحبان آب‌ هاي گرم فضايي فراهم مي كنيم تا با در نظر گرفتن اين شرايط خدمات كيفي‌ تر به مردم ارائه شود.
وي افزود: اين استانداردها زمينه ‌اي را فراهم كرده تا برخي از آبدرماني‌ ها ز جمله دره ‌لر سويي بتواند به نسبت ديگر آبدرماني‌ هاي ديگر خدمات شايسته و بهتري را در حوزه گردشگري سلامت و آبدرماني‌ ارائه كند.
مديرعامل شركت آب منطقه ‌اي اردبيل همچنين گفت: اين آبدرماني با ظرفيت 1.5 ليتر تامين آب در ثانيه حتي توانسته رضايت گردشگران و استفاده كنندگان در آبهاي درماني سرعين را فراهم كند.
نجفيان افزود: با توجه به در پيش بودن فصل زمستان و سرد سال بيشتر آبهاي گرم با هدف ترميم و بهسازي مجموعه‌ هاي خود تا تعطيلات نوروزي اقدامات خوبي را در آبگرم شهرستان سرعين انجام مي ‌دهند تا ارتقاي وضعيت خدمات ‌رساني در اين آب‌هاي گرم را با شرايط مناسب‌ و مطلوب‌ شاهد باشيم.
شهر توريستي سرعين با آب و هاي مفرح ، دهها دهنه آبگرم معدني و پيست اسكي آلوارس از مناطق گردشگر پذير كشور است كه در 27 كيلومتري غرب اردبيل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گيتي طالبي
7116/6018