۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
کد خبر: 82303048
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: بهره گيري از تمام سلائق در شوراهاي مشورتي لازم است

يزد - ايرنا- نماينده مردم شهرستانهاي مهريز ،بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: بهره گيري از تمام سلائق افراد مختلف براي عضويت و فعاليت در شوراهاي مشورتي ضرورت دارد.

به گزارش ايرنا ، محمدرضا صباغيان عصر پنجشنبه در جمع فرماندار و اعضاي شوراي مشورتي شهرستان مهريز افزود: اعضاي شوراهاي مشورتي بايد نماينده مجلس را با طرح نظرات سازنده و پيگيري هاي دلسوزانه هميشگي خود ياري دهند.
وي با بيان اينكه هم اكنون اين شوراهاي مشورتي با حضور افراد نخبه و دلسوز در سطح پنج شهرستان حوزه انتخابيه مهريز تشكيل شده اظهار داشت: اعضاي اين شورا بايد با هر ديدگاهي با جديت به عنوان بازويي قوي براي نماينده در رسيدن به اهداف و توسعه مناطق خود همكاري كنند.
به گفته اين نماينده مجلس اعضاي شوراي مشورتي نقش اساسي در بررسي مسائل و ارائه نظرات مردم به نماينده مجلس و مسئولان اجرايي هر منطقه دارند.
صباغيان گفت: در اين مدت برخي فعاليت ها در سطح حوزه انتخابيه با همكاري مردم و مسئولان و همچنين پيگيرهاي شوراي مشورتي انجام گرفته ولي كافي نيست و بايد برنامه ريزي و تلاش ها در سايه همدلي افزايش يابد .
وي با بيان اينكه كار نمايندگان مجلس در 2بعد نظارت و قانونگذاري است از نخبگان و دلسوزان شهرستان مهريز خواست تا در جلسه هاي آينده مسائل و مطالبات را دقيق بررسي و ارائه دهند تا براي حل آنها اقدام شود.
در اين جلسه همچنين فرماندار مهريز به وضعيت شهرستان و ظرفيت ها آن اشاره و خواستار تداوم همكاري آحاد مردم براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي و دولت شد.
سيد محمد رستگاري با بيان اينكه توسعه در شهرستان در ابعاد مختلف در گرو همكاري و تعامل سازنده مردم و مسولان و پيگيري توسط نمايندگان مجلس است از تلاش هاي انجام گرفته قدرداني كرد.
همچنين تعدادي از اعضاي شوراي مشورتي نماينده مجلس به ذكر نظرها و پيشنهادهاي خود پرداختند.
حوزه انتخابيه مهريز با 230 هزار نفر جمعيت شامل شهرستان هاي مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه است.
7536/ 5054 خبرنگار:كاظم سبحان زاده*انتشار: بهنام احمدي *
irnayazdd@