۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82307653
T T
۰ نفر
افتتاح 500 نمايشگاه كتاب در مدارس چهارمحال و بختياري

شهركرد - ايرنا - همزمان با بيست و چهارمين دوره هفته كتاب و روز كتاب، كتابخواني و كتابدار 500 نمايشگاه كتاب در مدارس استان چهارمحال وبختياري افتتاح شد.

معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: نمايشگاه هاي كتاب همزمان با افتتاح طرح ملي 50 هزار نمايشگاه در 50 هزار آموزشگاه كشور با هدف توسعه فرهنگ كتاب و كتابخواني در بين دانش آموزان، فروش كتاب و تجهيز كتابخانه هاي مدارس راه اندازي شده است.
جهانبخش عليزاده روز دوشنبه در آيين نمادين زنگ كتاب، كتابخواني و افتتاح نمايشگاه كتاب در دبستان دخترانه صفرپور شهركرد افزود: در برپايي نمايشگاه هاي كتاب استان بيش از 43 هزار و200 جلد كتاب در قالب 6هزار و 140عنوان كتاب خريداري و به نمايش گذاشته شده است.
عيلزاده افزود: كتاب هاي ارائه شده با تخفيف 20 درصد عرضه مي شود.
وي با اشاره به برپايي يك هفته اي نمايشگاه ها افزود: به منظور به روز رساني و تجهيز كتابخانه هاي كلاسي و مدرسه اي، هشت هزار جلد كتاب در 500 مدرسه استان توزيع شده است.
معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري از اجراي طرح معرفي يك كتاب توسط معلمان در كلاس هاي درس همزمان با روز كتاب در استان اشاره كرد و گفت: اين طرح در هشت هزار و 185 كلاس اجرا خواهد شد.
24 آبان ماه به عنوان روز كتاب، كتابخواني و كتابدار نامگذاري شده است.
هم اكنون 180هزار دانش آموز در 2هزار و 400 واحد آموزشي چهارمحال وبختياري تحصيل مي كنند.
خبرنگار: سميه پناهنده** انتشار دهنده:جهانبخش صفري دهكردي
7360/6021