۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۴۳
کد خبر: 82311124
T T
۰ نفر
اختصاص 30 پرواز فوق العاده برای جابه جایی زائران اربعین در فرودگاه ایلام

ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و به منظور رفاه حال زائران 30 پرواز فوق العاده در مسیر ایلام - تهران و بالعكس در این فرودگاه برقرار شده است.

علی متانت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این تعداد پرواز فوق العاده از 24 آبان تا چهارم آذرماه توسط 2 شركت هواپیمایی آسمان و نفت انجام می شود.
وی یادآور شد: این پروازها در هر مسیر پروازی 100 نفر ظرفیت دارد و علاوه بر 52 پروازی است كه به صورت عادی هر هفته در مسیر ایلام - تهران و بالعكس انجام می گیرد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام همچنین از راه انداری پرواز ایلام به مقصد نجف اشرف در این فرودگاه به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: تا پنجم آذرماه سال جاری 16 پرواز در این مسیر انجام خواهد شد.
متانت یادآور شد: انجام این پروازها با هواپیماهای بدنه متوسط توسط شركت هواپیمایی پویا و با ظرفیت 45 مسافر در هر مسیر پروازی است.
وی تاكید كرد: بعد از ایام اربعین نیز پرواز ایلام - نجف در روزهای یكشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در مسیر رفت و برگشت از این فرودگاه انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی ها، در اربعین امسال بیش از 2 میلیون زائر مسیر ایلام - عراق را به دلیل برخورداری از مزیت نزدیكی و كوتاهی مسافت تا كربلا برای تردد انتخاب می كنند.
مرز بین المللی مهران در فاصله 95 كیلومتری جنوب غربی شهر ایلام قرار دارد.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید ملازاده
6032/9002/1772
۰ نفر