۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۳:۲۹
کد خبر: 82321378
T T
۰ نفر
بارش برف برخی مسیرهای كوهستانی استان یزد را بست

یزد - ایرنا- مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: به دنبال بارش های دیشب و امروز برخی مسیرهای كوهستانی برفگیر استان یزد بسته شده است.

به گزارش ایرنا، محسن صادقیان شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: مسیرهای كوهستانی و روستایی در شهرستان های تفت و مهریز مانند مسیر سخوید، كنج كوه و تنگ چنار به دلیل بارش زیاد برف بسته شده و راهداران استان هم اكنون برای جلوگیری از بسته شدن مسیرهای شریانی استان با انجام عملیات نمك پاشی و برفروبی تلاش می كنند.
وی افزود: هم اكنون اكیپ راهداری شهرستان مهریز در حال نمك پاشی دوباره مسیر مهریز انار در محدوده گردنه كرمانشاهان است.
صادقیان یادآور شد: راهداران استان، حدود 14ساعت متوالی است كه با انجام عملیات راهداری زمستانی، نمك پاشی و برفروبی، راه های استان را باز نگه داشته اند.
***
بر اساس اعلام برخی شاهدان عینی به دنبال بارش برف در شهرستان تفت امشب حدود 15 دستگاه خودرو در مسیر جاده اسلامیه به فیض آباد در محور یزد به شیراز در محدوده شهرستان تفت با هم برخورد كردند كه این تصادف زنجیره ای تلفات جانی درپی نداشت.
در این تصادفات یك دستگاه تریلر قیچی كرد و یك دستگاه آمبولانس امداد رسان نیز در اثر لغزندگی واژگون شد كه یك مصدوم برجا گذاشت.
امدادرسانی به آسیب دیدگان این حادثه توسط دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد خاطرنشان كرد: با تلاش راهداران، راه‌های شریانی استان باز است اما تردد در مسیر مهریز- انار در محدوده گردنه كرمانشاهان و در مسیر یزد - شیراز محدوده گردنه علی آباد به دلیل شیب مسیر و استفاده نكردن برخی رانندگان از زنجیر چرخ به كندی انجام می شود.
بارش برف از ساعات پایانی دیشب در برخی مناطق استان یزد آغاز شدهكه هم اكنون در برخی مناطق استان به خصوص مناطق ییلاق و مركز استان تداوم دارد.
1968/ 6014/ دریافت كننده: محمودرضا رحمانی** انتشاردهنده: كاظم شاملو*
@irnayazdd