۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82330457
T T
۰ نفر
امام جمعه كرمانشاه به ديدار دو خانواده شهيد مدافع حرم رفت

كرمانشاه- ايرنا- آيت الله 'مصطفي علما' نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه امروز شنبه به ديدار خانواده دو تن از شهداي مدافع حرم در كرمانشاه رفت.

به گزارش ايرنا آيت الله علما در اين ديدار خطاب به خانواده هاي شهداي مدافع حرم گفت: همه آنچه كه امروز مردم ايران و جمهوري اسلامي از اقتدار و امنيت و پيشرفت دارند همه نتيجه خون شهدا است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه افزود: خون شهدا هرگز از بين نمي رود و گرچه رفتن آنها خسارت بزرگي براي جامعه و خصوصا خانواده هاي آنها محسوب مي شود اما نتايج و بركات فراواني به دنبال دارد تا آنجا كه امروز مي توان اين بركات را در اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي مشاهده كرد.
وي گفت: اگر ايثارگري و شهادت در كشور ايران نبود امروز ايران نمي توانست چنين مقتدرانه در مقابل آمريكا و غرب بايستد.
وي در ادامه اظهار كرد: خون شهداي مدافع حرم امروز موجب شده كه بسياري از كشورها از خطر نابودي و توطئه هاي بزرگ آمريكا و رژيم صهيونيستي در امان باشند كه قطعا اجر عظيمي نيز در نزد خداوند خواهد داشت.
حضرت آيت الله علما به همراه سردار ريحاني فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص)، حجت الاسلام والمسلمين يوسفي مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت نبي اكرم (ص)، عليرضا شهرستاني رييس دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه از خانواده شهيدان اكبر نظري و محمد حسين عليخاني عيادت كردند.
شهيد محمد حسين عليخاني و شهيد اكبر نظري 16 شهريور امسال به عنوان دهمين و يازدهمين شهداي مدافع حرم از استان كرمانشاه در سوريه و به دست نيروهاي تروريستي داعش به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.
3033/8066. تنظيم كننده: فرزاد نويدي ** انتشار دهنده: علي مولوي