۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۹:۱۴
کد خبر: 82336027
T T
۰ نفر
فعالان رسانه اي هشتاد و پنجمين سالگرد تولد پيشكسوت عكاسي ايران را جشن گرفتند

اصفهان - ايرنا - جمعي از فعالان رسانه، ورزش و هنر، هشتاد و پنجمين سالگرد تولد سيد عبدالله هاشمي نمين، پيشكسوت عكاسي ايران و اصفهان را جشن گرفتند.

به گزارش ايرنا، اين مراسم شامگاه سه شنبه به مناسبت تولد و سپري شدن هشتاد و پنج سال از زندگي اين پيشكسوت عكاسي در منزل وي و با حضور خانواده و جمعي از عكاسان و خبرنگاران رسانه هاي گروهي، هنرمندان و ورزشكاران استان اصفهان و نمايندگان باشگاه فولاد مباركه سپاهان برگزار شد.
اين پيشكسوت عكاسي در اين جمع صداقت، راستگويي، مطالعه و تخصص محوري را از الزامات كار يك عكاس برشمرد و گفت: كاري كه براي خدا انجام شود، ماندگار و جاودانه خواهد بود.
هاشمي ادامه داد: يك عكاس خبري سوژه ها و به ويژه سوژه هاي انساني را نبايد بزرگنمايي و يا تخريب كند، بلكه بايد در انعكاس رويداد و شخصيت انسانها جانب انصاف را رعايت كند.
وي گذشت و مهرباني را نيز از ديگر صفاتي دانست كه فعالان رسانه اي بايد خود را به آن بيارايند، زيرا اين دو صفت باعث بالا رفتن ارزش توليدات و محتواها مي شود.
اين پيشكسوت عكاسي همچنين با انتقاد از نبودحمايت بسياري از مسئولان تصريح كرد: مشكلات و دغدغه هاي پيشكسوتان نبايد ناديده گرفته شود، زيرا آنان در كهولت سن نيازمند توجه بيشتر هستند.
عبدالله هاشمي متولد 1310 داراي بيش از 4 ميليون عكس با موضوع هاي ورزشي، طبيعي و مناظر، رويدادها و اماكن ايران است.
پ / 6020/ 6022 ** خبرنگار: عليرضا حكيميان - انتشار : عمادي **
كانال اطلاع رساني : https://telegram.me/esfahanirna