۱ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۴
کد خبر: 82355327
T T
۰ نفر
بانوان یزدی قهرمان تیراندازی آسیا با حضور معاون استانداری تجلیل شدند

یزد - ایرنا - آیین تجلیل از 2 بانوی قهرمانان مسابقات تیراندازی آسیا با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و جمعی از مسوولان و ورزشكاران استان برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان یزد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این آیین گفت: مسئولان استان در حد توان و شرایط موجود تلاش خود را برای موفقیت ورزش استان و حمایت از قهرمانان به كار می‌بندند.
محمدعلی طالبی با تبریك موفقیت بانوان مدال آور استان در مسابقات آسیایی افزود: موفقیت و افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی استان به خصوص بانوان در عرصه ملی و بین المللی كه حاصل زحمات ورزشكاران و مربیان آنان است، زمینه توسعه و رونق ورزش قهرمانی را در استان فراهم می كند.
در مسابقات قهرمانی آسیا زهره صادقی ورزشكار یزدی نایب قهرمان بخش انفرادی و سومی تیمی و منیژه زارع دیگر بانوی یزدی مدال برنز تیمی در اسلحه تپانچه بادی را به دست آوردند.
از 47 هیات ورزشی فعال در استان یزد، 38 هیات در بخش بانوان نیز فعال است و از 10 بانوی ورزشكار استان كه امسال در رشته های كشتی آلیش و تیراندازی با تپانچه به مسابقات بین المللی اعزام شدند، چهار نفر در این رقابت ها مدال كسب كردند.
هم اكنون از 60 هزار ورزشكار سازماندهی شده استان یزد 21 هزار و 346 نفر را بانوان تشكیل می دهند.
7536/ 6197 / 6014/ دریافت كننده:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@