تجلیل از نخستین مدال‌آور یزدی تاریخ ریکرو ایران

یزد- ایرنا- "رضا شبانی" ورزشکار یزدی، اولین مدال‌آور تاریخ ریکرو کشورمان در مسابقات یونیورسیاد چین، روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان استان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، سی و یکمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین با برگزاری مسابقات تالو، پومسه و تیراندازی با حضور ورزشکار دانشجو به تازگی برگزار شد که شبانی از یزد در رشته ریکرو برای نخستین بار برای کشورمان با کسب مدال برتر تاریخ سازی کرد.

در مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات تیراندازی با کمان یونیورسیاد، شبانی در ماده ریکرو مقابل کمانداری از ژاپن با نتیجه هفت بر یک شکست خورد ولی در دیدار رده بندی به مصاف ورزشکاری از مولداوی رفت و با نتیجه ۶ بر پنج به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد و این اولین مدال تاریخ ریکرو ایران در مسابقات یونیورسیاد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک کسب مدال برنز توسط شبانی گفت: بر حسب ضرورت، حمایت‌های لازم را از ورزشکاران خواهیم داشت تا در زمان باقی مانده بدون دغدغه تمرینات خود را منظم پیگیری و آماده سازی خوبی برای حضور در این رویدادها داشته باشد.

زهیر حاجی حسینی در آیین تکریم این ورزشکار با قدردانی از تمامی فعالان عرصه ورزش افزود: شبانی از قهرمانان ارزنده استان است که تاکنون در میادین مختلف در رشته ریکرو خوش درخشیده و در استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در همه رشته‌های ورزشی وجود دارد که برای موفقیت آنها اقدام می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha