سرمربي: تنبيه اعضاي تيم بسكتبال شهرداري گرگان به دليل كم كاري/ بازيكنان خارجي خوب نبودند

گرگان - ايرنا - سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان به علت آنچه كه كم كاري تيمش در ديدار امشب /دوشنبه/ با دانشگاه آزاد ناميد، گفت: بازيكنانم را تنبيه خواهم كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا محمدمهدي ايزدپناه بعد از ديدار تيمش برابر دانشگاه آزاد افزود: بازيكنان شهرداري گرگان در اين بازي بد بازي كردند و من به هيچ عنوان از عملكرد آنها راضي نيستم.
وي اظهار داشت: خيلي اميدوار بوديم كه اين بازي را ببريم اما بازيكنان توان واقعي خود را ارائه ندادند بطوريكه در وضعيت حمله به هيچ عنوان برنامه ‌هايي كه به بازيكنان اعلام كرده بودم؛ اجرا نشد.
وي تصريح كرد: امروز هيچ يك از بازيكنان خارجي ما خوب نبودند و بايد علت اين مساله بررسي و دليل عملكرد ضعيفشان را بدانم.
ايزدپناه با اشاره به تك روي برخي بازيكنان گفت: وقتي بازيكني مي بيند هم تيمي اش از موقعيت ها استفاده نمي كند خود مجبور به برش زدن و تك روي مي كند اما در اين بازي ما كار گروهي نداشتيم و به هيچ عنوان شرايط بازي به سود ما پيش نرفت.
سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان تشويق هاي هواداران براي بازيكنان سابق تيم شهرداري (بني كوچوئي، عندنان دورقي و فرهاد صبوري) كه امسال در تيم دانشگاه آزاد بازي مي كنند را مورد اشاره قرار داد و عنوان كرد: اين به نوعي گله از وضعيت ما دارد و مردم تيم خوب مي خواهند هر چند توان (مالي) ما در همين حد است و به دليل قرارداد بالاي اين سه بازيكن نتوانستيم با آنها به توافق برسيم.
ايزدپناه در خصوص بازي آينده تيمش برابر تيم بسكتبال شيميدر تهران، گفت: بدون شك بازي سختي داريم و آنان يك بازيكن خارجي بسيار خوب به خدمت گرفته اند اما ما با تمام انگيزه و تلاش مي‌ رويم تا پيروز شويم و از هم اكنون به فكر بازي بعد هستيم.

* همواره بازي مقابل تيم شهرداري در گرگان سخت بوده است
به گزارش ايرنا سرمربي تيم بسكتبال دانشگاه آزاد نيز گفت: از قديم همواره بازي مقابل تيم شهرداري در گرگان سخت بوده و فشار زيادي به تيم مهمان وارد مي‌ شود و اين عامل متاثر از وجود تماشاگران خونگرم و بسكتبال دوست گرگاني است كه هيچگاه پشت تيمشان را خالي نكرده اند.
فرزاد كوهيان افزود: تيم شهرداري گرگان در اين ديدار بدشانسي آورد و ما از روي خوش شانسي توپ هايمان وارد سبد شد و دليل اصلي پيروزي ما همين بود.
وي خاطرنشان كرد: باخت شهرداري گرگان چيزي از شايستگي و توانمندي آنها كم نمي كند.
وي با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش گفت: شاگردانم بازي خوبي به نمايش گذاشتند و در زمين مسابقه آنچه را كه گفته بوديم اجرا كردند و خوب جنگيدند.
كوهيان در پاسخ به سوالي مبني بر اعتراض به نحوه قضاوت داوران گفت: من هيچگاه در كار داوري دخالت و اعتراض نمي كنم و حواسم هميشه به بازيكنانم در داخل زمين براي اجراي فرمان، تاكتيك و تكنيك هاي تيمي و فردي است و اگر امشب اعتراضي داشتم به دليل وجود صداي سوتي بود كه از ميان تماشاگران شنيده مي شد و چون شبيه صداي سوت داوران بود در برخي مواقع باعث اشتباه و از دست دادن تمركز بازيكنانم مي شد.
وي در خصوص ديدار بعدي تيم دانشگاه آزاد گفت: بازي سختي با نيروي زميني در تهران داريم و بايد خودمان را براي بازي‌ هاي فشرده ليگ برتر هر چه بيشتر آماده كنيم.
به گزارش ايرنا عندنان دورقي بازيكن فصل گذشته تيم بسكتبال شهرداري گرگان كه امسال در تيم بسكتبال دانشگاه آزاد بازي مي كند نيز گفت: جدايي من از گرگان براي مسائل مالي نبوده است و اگر شرايط مهيا باشد دوباره به گرگان باز مي ‌گردم.
دورقي كه پيش از آغاز بازي چند شاخه گل به هواداران شهرداري و يك دسته گل به كادر فني اين تيم گرگاني اهدا كرد پس از پايان بازي نيز پيراهن خود را به يكي از تماشاچيان داد.
ديدار تيم هاي بسكتبال شهرداري گرگان و دانشگاه آزاد از هفته نهم و پاياني دور رفت رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال باشگاه هاي كشور در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان با نتيجه 68 بر 45 به سود دانشگاه آزاد رقم خورد.
3014/6203
خبرنگار: مجيد ميهن دوست