۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85601543
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: وفاق و همدلی راهگشای مشکلات است

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85601543
نماینده مجلس: وفاق و همدلی راهگشای مشکلات است

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با تاکید برضرورت انسجام بیش از پیش مسئولان دارای سلایق سیاسی گوناگون با یکدیگر، گفت: وفاق و همدلی که دولت چهاردهم نیز آن‌را سرلوحه کار قرار داده، راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالحکیم آق آرکاکلی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم حرکت نمادین کاروان وحدت از اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در گنبدکاووس اظهار کرد: سلایق سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور فارغ از اختلاف سلیقه‌ها باید برای رفع مشکلات و خدمت بیشتر به مردم کنار هم قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: تنها راه موفقیت ما در حوزه‌های گوناگون (سیاسی، اجتماعی و اقتصادی) و ساختن شهر، استان و کشورمان، وفاق و همدلی است تا دل مردم با کارهایی که برای آنها انجام می‌دهیم شاد شود.

نماینده مجلس: وفاق و همدلی راهگشای مشکلات است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک هفته وحدت و تقارن آن با جشن عاطفه‌ها، از اقشار مختلف مردم خواست دست نیازمندان بویژه دانش آموزان را در آستانه بازگشایی مدارس و خرید ملزومات تحصیل بگیرند.

وی افزود: وحدت و همدلی بین اقوام و مذاهب ساکن در گنبدکاووس به معنای واقعی کلمه وجود دارد و بدون تردید مردم نوعدوست و نیکوکار این شهرستان به خانواده‌های نیازمند و دانش آموزان کمک خواهند کرد.

فرماندار گنبدکاووس هم در حاشیه این مراسم با تبریک هفته وحدت و تقارن آن با جشن عاطفه‌ها گفت: مردم نوعدوست و نیکوکاران این شهرستان همواره پای کار بوده و به نیازمندان کمک می‌کنند.

مهدی دهرویه با تاکید برضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان، افزود: کمیته امداد حضرت امام با برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار، نقش مهمی در بسترسازی برای جمع آوری کمک‌ها و هدایای مردمی فراهم کرده است.

سیدعلی حسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم گفت: اخلاق نیکو و دستگیری از نیازمندان از ویژگی‌های بارز نبی مکرم اسلام (ص) بوده و امروز پیروان آن حضرت هم باید این سیره نیکو را الگوی خویش در کمک به نیازمندان قرار دهند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب اسلامی درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha