۸ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۴۹
کد خبر: 82365652
T T
۰ نفر
حماسه 9 دی نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود

شازند - ایرنا - امام جمعه آستانه گفت:حضور میلیونی مردم در حماسه نهم دیماه ،علاوه بر بیمه كردن نظام اسلامی، مصدداق واقعی نمایش قدرت و بصیرت دینی ملت ایران بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد فاطمی شامگاه روز چهارشنبه در آئیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلی شهر آستانه در سخنانی گفت: حماسه 9 دی نمایش عظیمی از پیوند ناگسستنی ملت ایران با امامت و ولایت صالح و شایسته بود كه یاس و ناامیدی دشمنان را نیز به همراه داشت.
وی با اشاره به سنگینی هجمه‌های دشمنان در سال 88 در به استیصال كشیدن اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب در حالی كه از قدرت ملت ایران و دفاع جانانه مردم آگاهی نداشتند با تمام آرزو و امید و دلخوشی خود به صحنه آمدند تا شاید از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با رویارویی شجاعاننه ملت ایران مواجه شدند.
حجت الاسلام فاطمی افزود: خلق حماسه 9 دی ماه توسط ملت ایران تیر خلاصی بر تبلیغات واهی دشمنان انقلاب بود و پایبندی مردم به نظام، رهبر و اعتقادهای دینی نشان داد كه مردم برای حفظ و پاسداری از انقلاب و نظام ایستاده اند.
امام جمعه آستانه گفت: دشمنان انقلاب قصد داشتند با راه اندازی مخالفت های مردمی اساس مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال ببرند، اما مردم انقلابی ایران اسلامی با بصیرت اندیشی كامل در 9 دی، سناریوی پلید دشمنان را در هم پیچیدند و با حضور میلیونی و پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بین نظام های سیاسی جهان را به نمایش گذاشتند.
وی 9 دی را تجلی واقعی آرمان های انقلاب و اوج عظمت حضور آحاد جامعه و حمایت آنان از ارزشهای دینی و انقلابی و تایید نظام دانست و ضمن تاكید بر بهره گیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب افزود: حماسه 9 دی ماه بر همگان روشن ساخت كه مردم برای دفاع از كیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه ای درنگ نكرده و همواره مقابل دشمنان مقاومت می‌كنند.
3075/7111/ خبرنگار: ابوالحسن خزائی پور** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی