۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82392147
T T
۰ نفر

كشف و ضبط سه محموله قاچاق در سروآباد

۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82392147
كشف و ضبط سه محموله قاچاق در سروآباد

سنندج- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد گفت: ماموران این نیرو سه محموله شامل پارچه های گران قیمت و كیف چرمی قاچاق و تخم مرغ غیربهداشتی را در این شهرستان كشف و ضبط كردند.

سرهنگ علیرضا كرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر تردد خودروهای قاچاق در یكی از روستاهای اطراف موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی سروآباد ساعت 2 بامداد امروز با عزیمت به محل مورد نظر موفق شدند یك دستگاه خودروی تویوتا لندكروز بدون پلاك را متوقف كنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد اضافه كرد: در بازرسی از این خودرو تعداد 159 طاقه پارچه نفیس گران قیمت به متراژ 40 هزار و 60 مترمربع به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال كشف و ضبط شد.
وی افزود: پرونده جهت ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

*** توقیف محموله كیف چرمی قاچاق به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال
وی همچنین از كشف و ضبط یك محموله بزرگ كیف چرمی گران قیمت در این شهرستان خبر داد و افزود: روز گذشته پس از دریافت اخبار مردمی مبنی بر تردد خودروهای قاچاق در یكی از روستاهای اطراف موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا این شهرستان قرار گرفت.
كرجی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یك خودروی مشكوك را توقیف كنند.
وی اضافه كرد: در بازرسی دقیق از این خودرو تعداد 2 هزار و 850 كیف چرمی گران قیمت به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال كشف و ضبط شد.
وی افزود: خودروی توقیف شده به پاركینگ منتقل و پرونده جهت ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

*** توقیف محموله بزرگ تخم مرغ غیربهداشتی در سروآباد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سروآباد افزود: ماموران ایست و بازرسی گلوگاه ورودی این شهرستان از سمت مریوان به یك كامیون ویژه حمل تخم مرغ كه از سنندج به مریوان در حركت بود، مشكوك و آن را متوقف كردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مدارك شناسایی راننده این كامیون متوجه شدند كه بار آن فاقد مجوز بهداشتی است.
سرهنگ كرجی اضافه كرد: پس از انتقال این محموله به داخل یگان، استعلام آن از مركز بهداشت و درمان سروآباد انجام شد و غیرقانونی و قاچاق بودن این محموله بزرگ تخم مرغ محرز شد.
وی گفت: چهار هزار و 500 تخم مرغ غیربهداشتی در این كامیون كشف و ضبط و شخص متخلف و پرونده آن جهت ادامه سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
شهرستان سروآباد در فاصله 90 كلیومتری از غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداك/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان كردستان در كانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg