۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱
کد خبر: 82419678
T T
۰ نفر
برگزاري صبحگاه مشترك در دانشگاه علوم دريايي نوشهر

نوشهر- ايرنا - آئين صبحگاه مشترك همزمان با هشتمين روز دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي در دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره ) نوشهر برگزار شد.

به گزارش ايرنا ، فرماندار نوشهر روز سه شنبه در اين آئين گفت : دشمن بايد بداند كه ملت ايران اسلامي در برابر هيچ تهديدي و تحريمي كوتاه نخواهد آمد.
علي شادمان افزود : همانطوري كه اين ملت در قطعه اي از تاريخ انقلاب به دنيا ثابت كرد كه در برابر جنگ نابرابر دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل تهديدهاي دشمن سرتعظيم فرو نياورد.
وي اظهار داشت : امروز دشمن از ملتي كه با گذشت حدود چهار دهه از تاريخ انقلاب اسلامي همچنان روحيه حماسي در آن دميده مي شود و پايبند به ارزش ها ، آرمان هاي انقلاب اسلامي و رهبري است ، مايوس و شكست خورده است.
فرماندار نوشهر ضمن گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي گفت : روز نوزدهم بهمن به نام انقلاب اسلامي ، امام خميني (ره) و رهبري مزين شده است و در اين برهه از زمان نيز شاهد تحولات بين المللي در كشورهاي منطقه هستيم و بايد برنامه ها و سياست ها نيز با اين رويكرد هاي جديد تطبيق دهيم .
شادمان به سياست ها و خط مشي رئيس جمهوري آمريكا نسبت به كشورهاي منطقه اشاره كرد و گفت كه نظرسنجي ها نشان مي دهد كه ترامپ با اينكه حدود 18 روز از زمان رياست جمهوري را آمريكا تجربه كرده است اما در ميان مردم جزء نامحبوب ترين رئيس جمهور شناخته شده است.
وي افزود : هم اكنون بايد در برابر تهديدهاي و توطئه هاي دشمنان هوشيار و آمادگي لازم را داشته باشيم و از هيچ تهديدي نهراسيم.
فرمانده دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره ) نوشهر گفت : نوزدهم بهمن در حقيقت روز نيروي هوايي است و درچنين روزي اين نيرو با امام راحل (ره ) بيعت كرد در حالي كه رژيم منحوس پهلوي و دولت وقت سركار بود.
دريادار دوم امير خرداد حكيمي نيز گفت : با چنين اتفاقي در حقيقت پشت رژيم پهلوي شكست و پس از سه روز شاه و خاندانش از كشور متواري شدند و اين انقلاب به ثمر نشست.
وي افزود : از بدو پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تاكنون روز به روز به اقتدار نيروهاي مسلح در كشور افزوده مي شود و هم اكنون يك انسجام رويه و آمادگي خوبي در ميان ارتش جمهوري اسلامي ايران در برابر توطئه هاي دشمنان ايجاد شده است.
در پايان اين آئين ضمن اهداي جوايز به شماري از خانواده هاي شهدا و بازنشستگان كادراداري و افسري اين دانشگاه در ادامه نيروهاي حاضر در ميدان نيز رژه رفتند.
خبرنگار: مهراب زكي پور كينجي **انتشا ردهنده:سيد محسن حسن نيا
7078 /1602/1899