ملت ایران در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد

نوشهر - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت : مردم ایران اسلامی باردیگر با صفوف فشرده و پیوند مستحکم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمن و ایادی استکبار غرب خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله سلگی روز پنجشنبه در آیین چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع نیروهای مسلح استان مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود : همه می دانیم مهم ترین راهبرد دشمن راه اندازی جنگ ترکیبی و تجزیه کشور و تخریب ریشه های تاریخی ایران اسلامی است اما دشمن کور خوانده چرا که همین ملت در سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سراسر اقتدار شان بار دیگر برگ زرینی به افتخارات این انقلاب خواهند افزود.

وی بیان داشت : این ایام در حقیقت اوج حماسه همدلی ملت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی است و در آن زمان هم این ملت در سایه انس و الفت و پیوند با امام با وجود همه مسائل و کودتاها مبنی بر آنکه این انقلاب شکل نگیرد اما آخرین میخ را در چنین ایامی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی بر تابوت رژیم غاصب پهلوی کوبیدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی در حقیقت یک انقلاب مردمی بود پروسه و روند تاریخی آن از قرن ها پیش صورت گرفته بود که سرانجام در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ نتیجه داد و به ثمر نشست و در واقع ریشه عاشورایی دارد.

سلگی افزود: حوادثی که قبل از انقلاب و پس از آن در کشور بوقوع پیوست از آن می توان ایستگاه های بصیرتی ملت نام برد که نمونه آن می توان به ملی شدن صنعت نفت ، تحریم تنباکو و قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و انقلاب توده های مستضعف با رهبری هدایتگرایانه امام راحل (ره ) از دیگر ویژگی های این انقلاب بود.

وی بیان داشت : این انقلاب زوایای مختلف دارد و در حقیقت غایتگرا و نیتجه گرا بود و به حکومت صالحان در تاریخ منتهی می شود و مهم ترین پیام آن نبرد میان حق بر باطل بوده است که جهان شمول را در بر می گیرد و امروز اتفاقاتی که در میان کشورهای منطقه از جمله یمن ، سوریه ، لبنان ، افغانستان شاهد آن بوده ایم به تاسی از انقلاب اسلامی است .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران یاد آور شد : یکی از مهم ترین کارکردهای این انقلاب انحصار شکنی ، ایجاد عزت ، استقلال ، اقتدار و سربلندی ملت ایران بود و به فضل الهی در همه ابعاد به ویژه تجهیزات نظامی به مرز خود کفایی رسیده ایم و موشک های نقطه زن نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی که این نعمت الهی برای ملت به ارمغان آورده است.

سلگی با اشاره به اتفاقات ۱۰۰ روز اخیر در کشور یادآور شد : این اتفاقات در حقیقت جزو نقشه و دسایس دشمن بود البته برای ملت تازگی ندارد چه بسا در گذشته هم شاهد ترورهای شخصیت ها و نخبگانی فخری زاده ها ، مفتح ها ، شهریاری ها بوده ایم، دشمن با ایجاد جنگ ترکیبی و تحریم های روز افزون تلاش دارد ذائقه جوانان را تغییر دهد و با ساخت قهرمانان پوشالی در فضای مجاز ابداعاتی از انقلاب بسازد و جوانان را به بیراهه بکشاند که باید خیلی هوشیار باشیم.

وی افزود : از آنجایی که دشمن نتوانست سرزمین ایران اسلامی را فتح کند از راه دیگری وارد شده و می خواهد قلوب جوانان را فتح کند اما کور خوانده است امیدوارم این ملت بار دیگر با حضور گسترده و سراسر اقتدار در ۲۲ بهمن امسال سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مشتی محکمی بر یاوه گویی ها دشمن بزنند.

ملت ایران در ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر با اشاره به سخنان اخیر فرمانده کل قوا در جمع نیروهای مسلح گفت : بدنه ارتش در حقیقت یک بدنه ضد استکباری است و نیروهای مسلح ارتش جمعیتی دیندار دوست ، متدین و با وجود در دست داشتن سلاح به نظام سطله گوش ندادند.

دریادار دوم آریا شفقت رودسری افزود : در جریان شکل گیری انقلاب اسلامی ، ارتش آن زمان خطر پذیری را ریسک کرد و به جان خرید و بیعت با معمار کبیر انقلاب اسلامی در حقیقت نقطه عطفی برای تسریع در روند حرکت انقلاب اسلامی در همه ادوار شاهد بوده ایم .

وی بیان داشت : افزون بر آنکه دشمن در پی تجزیه ایران اسلامی بود اما این نیروهای مسلح بود که توانست در جای جای ایران اسلامی توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کند و در دوران دفاع مقدس هم ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در برابر قدرت ها شرق و غرب با اقتدار مقاومت کرد

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) خاطرنشان کرد : امروز در زمینه تجهیزات نظامی در حوزه زمینی ، دریایی و هوایی به برکت خون شهدا به مرز خود کفایی رسیده ایم و مهم تکلیف نیروهای مسلح به ویژه شما دانشجویان این دانشگاه آن است که باید مراقب باشید تا این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی که انقلاب نظام و جهان است در رکاب فرمانده معظم کل قوا بتوانیم پرچم انقلاب را به صاحب اصلی اش که امام زمان عج است برسانیم

در این آئین با اهدای لوح سپاس از شماری از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) ارتش در شهرستان نوشهر مستقر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha