۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82421568
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: راهپیمایی 22 بهمن اعلام همبستگی علیه استكبار جهانی است

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعلام همبستگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر استكبار جهانی و حامیان آنهاست .

آیت الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تبریك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای والامقام انقلاب افزود: روز 22 بهمن روز شكرگذاری به درگاه حضرت حق بخاطر استقرار این نظام الهی در كشور ماست.
وی ادامه داد: حضور گسترده آحاد مردم وظیفه شناس و ولایتمدار در راهپیمایی در اصل شكرگذاری ملت به خداوند منان بخاطر اعطای نعمت ولایت فقیه و استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی است.
امام جمعه یزد تصریح كرد: حضور با بصیرت و پرشور مردم دلاور در راهپیمایی 22 بهمن شكرگذاری به درگاه خداوند منان است كه ملت ما با رهبری های حضرت امام (ره) و ولایت فقیه از یوغ استكبار جهانی آزاد شد.
ناصری گفت: یوم الله بهمن روز شكرگذاری و سپاس ملت فهیم ما است كه در 38 سال گذشته تمام توطئه های استكبار جهانی و حامیان و اذناب آنها را با هوشیاری ، بصیرت ، همدلی و ولایتمداری با موفقیت پشت سر گذاشته است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح كرد: روز 22 بهمن را باید روز نشان دادن قدرت الهی ، وحدت ملت و آگاهی و بصیرت همیشگی آنها ذكر كرد كه همچنان مقاوم در برابر استكبار جهانی ایستادگی می كنند.
ناصری گفت: ملت ایران امسال در روز 22 بهمن و با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی آن نشان می دهند كه بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی همچنان استوار در مسیر نورانی نظام ، انقلاب اسلامی ، شهیدان و ولایت فقیه حركت می كنند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 70 نقطه استان یزد برگزار می شود.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@