۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82421883
T T
۰ نفر
افزايش 20 درصدي جذب تسهيلات اشتغال كميته امداد در گناباد

گناباد- ايرنا- رئيس كميته امداد امام خميني (ره) گناباد گفت: ظرف دو هفته اخير با پيگيري فرماندار و بانكهاي عامل شهرستان ميزان جذب تسهيلات اشتغال توسط مددجويان اين نهاد از 33 به 53 درصد افزايش يافت.

هادي آريان نژاد روز چهارشنبه در نشست كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري گناباد افزود: مجموع اعتبارات اشتغال در نظر گرفته شده براي مددجويان كميته امداد در اين شهرستان امسال 26 ميليارد و 900 ميليون ريال است كه تاكنون 14ميليارد و 250ميليون ريال آن به 95 نفر پرداخت شده است.
وي با اشاره به مشكلات كندي روند پرداخت تسهيلات توسط برخي بانكها گفت: با تلاشهاي انجام شده پرداخت تسهيلات اشتغال به جز در يك بانك رشد خوبي داشته و اميدواريم تا پايان سال اين روند ادامه داشته باشد.
او افزود: امسال به 18 نفر از مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) گناباد تسهيلات اشتغالزايي به ميزان سه ميليارد و 500 ميليون ريال از محل منابع صندوق نيازمندان كميته امداد پرداخت شد.
فرماندار گناباد هم در اين نشست با اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهيلات اشتغالزايي در شهرستان گفت: اميدواريم با همكاري بيشتر بانكها تا پايان سال اعتبارات اختصاص داده به شهرستان جذب شود.
محمدعلي نبي پور خواستار نظارت بيشتر دستگاههاي ذيربط براي جلوگيري از انحراف در استفاده از تسهيلات و هماهنگي پرداختها با ادارات مرتبط با اشتغال براي موفقيت بيشتر كسب و كار ايجاد شده و همچنين جلوگيري از موازيكاري در اين بخش شد.
چهار هزار خانوار با جمعيت 6800 نفر تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) در شهرستان گناباد قرار دارند.
مركز شهرستان 81 هزار نفري گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد قرار دارد.
7545/2095/1858
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشاردهنده: حسين كريم زاده