۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82421923
T T
۰ نفر
دشمنی آمریكا با ایران پایان پذیر نیست

اردبیل - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمنی و كینه آمریكا با نظام جمهوری اسلامی ایران عمیق و ریشه دار بوده و پایان پذیر نیست.

به گزارش ایرنا ، سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خانواده های شهدای دانشجوی مدافع حرم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با انتقاد از بعضی ها كه تصور می كنند اگر ما با آمریكا خوب باشیم آنها هم با ما خوب خواهند بود، اظهار كرد: دشمنی آمریكا با ایران به خاطر شعار مرگ بر آمریكا گفتن ملت ایران و یا به آتش كشیدن پرچم آنها نیست.
وی با اشاره به شیطنت استكبار و در راس آن آمریكا علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی در 50 سال اخیر بیان كرد: اگر اتفاقات این سال ها را علیه كشورمان با بصیرت مطالعه كنیم به عمق كینه و خصومت شیطان بزرگ با نظام اسلامی پی می بریم.
وی اضافه كرد: عبور از خط قرمز غرب و آمریكا ، سرپیچی از دستورات به ناحق آنها و كسب استقلال كشور كه همان شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ملت بزرگ ایران در انقلاب بود علت دشمنی آنها با نظام اسلامی است.
سردار مولایی به خطر افتادن منافع آمریكا در منطقه را از دیگر علل دشمنی آمریكا با كشورمان دانست و گفت: آمریكا در هر جای دنیا منافعش به خطر بیفتد برای تامین آن به هر اقدامی دست می زند كه دور از شرافت، مردانگی و انسانیت است.
جانشین فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: آمریكا هر كجای دنیا بخواهد پایگاه نظامی ایجاد می كند و تنها جایی كه نمی تواند ایران اسلامی است چون فرزندان رشید و با غیرت این مرز و بوم چنین اجازه ای نمی دهند.
وی اظهار كرد: شهدای حرم در غربت از اسلام و قرآن و كشورمان دفاع می كنند تا ملت ایران در آسایش و آرامش با عزت زندگی كنند.
وی بیان كرد: آرمان ها و اهداف شهدا باید به جوانان و نسل امروزی انتقال داده شود و آنها با فرهنگ شهادت و ایثار آشنا شده و شهدا را الگوی خود قرار دهند.
پخش كلیپ ، نماهنگ ، مداحی ، قرائت شعر و وصایای شهدا از جمله برنامه های این آیین بود و در پایان با اهدای لوح از خانواده های شهید هاشم دهقانی نیا و شهید علی آقایی تجلیل شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6130/ 1257