۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
کد خبر: 82435611
T T
۰ نفر
برگزاري يادواره شهيد شاخص مبارزه با نفود در كشور در يزد

يزد - ايرنا - فرمانده سپاه الغدير استان يزد از برگزاري نخستين يادواره شهيد شاخص مبارزه با نفوذ در كشور در اين استان در پنجم اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، سردار اكبر فتوحي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين يادواره با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولايتمدار از ساعت هشت صبح در روضه محمديه ( حظيره ) برگزار مي شود.
وي ادامه داد: در اين مراسم معنوي امام جمعه موقت تهران آيت الله صديقي در خصوص شهدا و شخصيت شهيد والامقام انقلاب اسلامي شهيد محمد منتظر قائم سخنراني خواهند داشت.
فرمانده سپاه الغدير يزد از عموم مردم ولايي و انقلابي استان يزد خواست تا با حضور گسترده خود در اين مراسم بار ديگر با اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه تجديد بيعت نمايند.
فتوحي در ادامه به اهميت برگزاري اين يادواره و نقش ارزشمند شهدا در تحقق اهداف نظام و بخصوص شهيد محمد منتظر قائم در اوايل انقلاب اسلامي اشاره كرد.
فرمانده سپاه الغدير يزد همچنين به توطئه هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي در ابعاد مختلف و موضوع نفوذ دشمنان اشاره و خواستار هوشياري و بصيرت در برابر آنها شد.
فتوحي همچنين به خصوصيات شهيد منتظر قائم در بخش هاي مختلف و مبازرات او و ايستادگي در برابر دشمنان به تفصيل به ايراد سخن پرداخت.
شهيد محمد منتظر قائم در سالجاري به عنوان شهيد شاخص مبارزه با نفوذ در كشور معرفي شده است.
اين شهيد والامقام در سال 1359 در حمله هواپيماهاي آمريكا به صحراي طبس به فوز عظيم شهادت نائل آمد.
استان يزد سه هزار و 850 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي
irnayazdd@