فرمانده پیشین سپاه یزد: ولایتمداری ویژگی اصلی شهید محمد منتظرقائم بود

یزد- ایرنا- فرمانده سابق سپاه الغدیر یزد گفت: ولایتمداری و خدمت خالصانه به مردم جزو مهمترین ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهید محمد منتظر قائم فرمانده شهید سپاه یزد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اکبر فتوحی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظرقائم که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد افزود: حمایت همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامی در کنار دفاع از ولایت فقیه جزو ویژگی‌های شهید محمد منتظر قائم بود و شهید علی‌وار زندگی کرد و در اخلاق و فرماندهی و برخورد با دیگران بسیار زبانزد بود.

ولایتمداری خصوصیت اصلی شهید محمد منتظرقائم بود

یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: نظام مقدس اسلامی و موفقیت‌ها و آن در بخش‌های مختلف مرهون خون شهدایی مانند شهید منتظر قائم است که باید همیشه قدردان آنان باشیم و برای تحقق اهداف شهیدان تلاش کرد.

فتوحی بیان کرد: امروز ایران اسلامی با وجود تمامی توطئه‌ها و جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی به نقطه‌ای از قدرتمندی رسیده که اگر یک تیر به سمت ایران شلیک شود این توانایی را دارد که تمام منابع آمریکا را در جهان به آتش بکشد.

فرمانده سابق سپاه الغدیر با بیان اینکه قدرت ایران برای جنگ الکترونیکی چشمگیر است، گفت: امروز تمام دنیا قدرت ایران اسلامی را در علم، فناوری و بخش نظامی دیده‌اند و آمریکا و اسرائیل رو به افول‌ و اسلام ناب بر جهان حاکم خواهد شد.

فتوحی اظهار کرد: ملت ایران دین و رهبر خود را دوست دارند و تلاش می‌کند تا زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کنند، از مسئولان می‌خواهیم تا سیاست‌های کلی نظام و آنچه مورد نظر رهبر انقلاب است را انجام دهند.

در پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ و به دنبال شکست عملیات آزادسازی گروگان‌های سفارت آمریکا در ایران (عملیات طبس)، شهید محمد منتظرالقائم که همراه چند نفر از نیروهای سپاه در صحرای طبس مشغول محافظت از تجهیزات به جا مانده از بالگردهای ارتش آمریکا بودند، بر اثر شلیک هواپیمای خودی به شهادت رسید.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha