مديركل حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي: بليت اتوبوس بين شهري در سفرهاي نوروزي گران نمي شود

اروميه - ايرنا - مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت: در سفرهاي نوروزي امسال قيمت بليت اتوبوس هاي بين شهري برخلاف سال هاي گذشته افزايش نمي يابد.

عبدالحسين علي اكبري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هر سال به دليل انجام ترددهاي يك سر خالي، نرخ بليت‌هاي اتوبوس براي ايام نوروز حدود 20 درصد افزايش مي‌يافت كه در نوروز 96 نرخ بليت اتوبوس افزايشي نمي يابد و بليت ها با نرخ فعلي عرضه مي شود.
وي با اشاره به كيفي سازي خدمات ناوگان حمل و نقل در آذربايجان غربي بيان كرد: به رغم اينكه كيفيت ارائه خدمات به مسافران در ناوگان اتوبوس، ميني بوس و سواري افزايش يافته قيمت بليت ها ثابت است و تغيير نمي يابد.
وي اظهار كرد: پيش فروش بليت هاي اينترنتي از اول اسفند آغاز شده است.
وي اضافه كرد: از نيمه اسفندماه جاري نيز فروش بليت ها به دو صورت حضوري و اينترنتي و از طريق دفاتر سطح شهر و دفاتر مستقر در پايانه‌هاي مسافربري انجام مي شود.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي آذربايجان غربي گفت:طرح نوروزي سفر‌هاي جاده ‌اي از 25 اسفندماه آغاز مي شود و تا 15 فروردين ادامه دارد.
وي افزود: برنامه ريزي هاي لازم براي توجه به مشخصه هاي فني و ايمني توسط مديران فني شركت ها و موسسات مسافربري و رانندگان انجام شده است.
علي اكبري پيشتر نيز از آمادگي 3 هزار و 400 دستگاه اتوبوس، ميني بوس و سواري در قالب ناوگان حمل و نقل عمومي استان براي ارائه خدمات سفر بين شهري خبر داده بود.
به گزارش ايرنا، با توجه به كمبود خطوط هوايي و ريلي در آذربايجان غربي بسياري از شهروندان و مسافران اين استان با استفاد ه از اتوبوس هاي بين شهري تردد مي كنند.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني