۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵
کد خبر: 82445240
T T
۰ نفر
ارائه بدون وقفه خدمات درماني ايثارگران/ پرداخت مطالبات بيمه ايران ادامه دارد

تهران - ايرنا - معاون توسعه مديريت بنياد شهيد و امور ايثارگران از ادامه دريافت خدمات درماني خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران تحت پوشش بنيادشهيد از سوي شركت بيمه ايران خبر داد.

به گزارش ايرنا از بنيادشهيد، سيدمنصور ميرمرادي روز يكشنبه با اشاره به توافقات صورت گرفته براي پرداخت مطالبات شركت بيمه گر افزود: با توجه به پيگيري رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران و دستور رئيس جمهوري براي پرداخت مطالبات شركت بيمه گر ادامه دارد و ايثارگران همچون گذشته مي توانند از خدمات درماني پايه و تكميلي در سراسر كشور استفاده كنند.
معاون توسعه مديريت بنياد شهيد و امور ايثارگران با تاكيد بر اينكه سلامت جامعه ايثارگران از مهم‌ترين اولويت‌هاي بنياد است، اظهار داشت: تمام تلاش ما ارائه بهترين خدمات به ايثارگران است كه در همين راستا، هزينه هاي درمان جامعه شاهد و ايثارگر از طريق بيمه هاي همگاني و تكميلي پرداخت مي‌شود.
ميرمرادي با اشاره به همكاري شايسته سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادي و دارايي و شركت سهامي بيمه ايران در مورد پرداخت حق بيمه ايثارگران تصريح كرد: خوشبختانه رضايت جامعه شاهد و ايثارگر از خدمات درماني بنياد شهيد افزايش چشمگيري داشته و استفاده جامعه شاهد و ايثارگر از بهترين خدمات پزشكي و دارويي حق آنان است و بنياد سعي دارد تا از طريق آيين‌ نامه ‌هاي دارويي و قراردادهاي بيمه تكميلي، بهترين خدمات را به اين جامعه ارائه دهد.
به گزارش ايرنا، قرارداد بيمه ايران از دي ماه امسال به مدت يك سال براي ارائه خدمات به ايثارگران منعقد شده است.
برخي منابع در روزهاي اخير گزارش دادند كه خدمات بيمه ايران به ايثارگران تحت پوشش بنياد شهيد از روز جمعه به دليل بدهي بنياد شهيد به شركت بيمه گر قطع شده است.
بر اساس جديدترين اطلاعات مربوط به جانبازان، آزادگان و خانواده هاي شهدا، آمار جانبازان زير 25 درصد 331 هزار و 555 نفر، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 نفر، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالاي 70 درصد حدود 9 هزار و 688 نفر است و حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شديد در كشور بسر مي برند.
شمار آزادگان در كشور 42 هزار و 971 نفر و تعداد شهداي كشور 224 هزار و 655 تن است؛ حدود 52 هزار و 392پدر شهيد و 109 هزار و 431 مادر شهيد در قيد حيات بسر مي برند؛ شمار همسران شهدا 63 هزار و 209 نفر، تعداد فرزندان پسر شهدا را 88 هزار و 206 نفر و شمار فرزندان دختر را هم 87 هزار و 691 نفر است.
اجتمام**7268**1021
تنظيم كننده: مهناز بيرانوند**انتشاردهنده: حسين نوروزيان

*براي آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
‏@irnaej
‏https://t.me/irnaej
۰ نفر