تسریع در ارائه خدمات پزشکی به ایثارگران، اولویت بنیادشهید شهرقدس است

شهر قدس - ایرنا - رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان قدس در دیدار با مدیر بیمارستان ۱۲ بهمن این شهرستان گفت: تسریع و افزایش خدمات پزشکی برای ایثارگران اولویت بنیادشهید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از خبر روز شنبه ایثار شهرستان ها مهدی کعبی در راستای ارتقای سطح ارائه خدمات پزشکی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران با مدیر بیمارستان ۱۲ بهمن دکتر شریعتی فر دیدار و گفت وگو کرد و در این دیدار با قدردانی از همه فعالان حوزه سلامت ایثارگران اظهار داشت: سهولت در رسیدگی به وضعیت درمانی والدین شهدا و جانبازان و خانواده های آنان جزو اولویتهای نخست این اداره است.

وی افزود: شرایط سنی ایثارگران نسبت به دوران گذشته تغییر کرده و باید خدمات سلامت مورد نیاز این قشر نیز به روز باشد.

گفتنی است در این دیدار مسائل مختلف در حوزه های درمانی ایثارگران شهرستان قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تسریع در ارائه خدمات پزشکی به ایثارگران، اولویت بنیادشهید شهرقدس است

بیمارستان ۱۲ بهمن شهر قدس

بیمارستان ١٢ بهمن واقع در کیلومتر ٢٠ جاده مخصوص - بلوار مصلی پس از اخذ مصوبه ٤٨ تخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، به عنوان یک بیمارستان جنرال و به عنوان تنها بیمارستان شهرستان قدس از سال ١٣٨٧ به ارائه خدمات درمانی به مراجعین شهرستان به فعالیت خود ادامه می دهد.

بیمارستان ١٢ بهمن جایگزین بیمارستان حسینه ارشاد است که با ١٢٦ تخت از سال ١٣٧٤ تا ١٣٨٦ به عنوان یک بیمارستان جنرال در ملک استیجاری واقع در کیلومتر ٢٠جاده مخصوص کرج مشغول ارائه خدمات درمانی بوده است.

ضمناً از سال ١٣٧٥ ساختمانی با زیر بنای ٢٠٠٠ متر مربع در محل کنونی بیمارستان ١٢ بهمن بعنوان درمانگاه سرپایی اقماری بیمارستان حسینیه ارشاد واقع در شهرستان قدس به ارائه خدمات سرپایی به مراجعین پرداخت و از سال ١٣٨٧ پس از خاتمه فعالیت بیمارستان حسینیه ارشاد و گسترش زیر بنای قبلی از ۲ هزار متر مربع به پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و اخذ مصوبه ٤٨ تخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مجوز انتقال، بیمارستان ١٢ بهمن رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha