مسئولان انتخابات زمينه حضور حداكثري مردم را فراهم كنند

ياسوج- ايرنا- معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت كه فرمانداران و بخشداران اين استان به عنوان مسئولان اجرايي انتخابات پيش رو زمينه حضور حداكثري مردم استان را در آن فراهم كنند.

به گزارش ايرنا، دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري همزمان با پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا جمعه 29 ارديبهشت سال 1396 برگزار مي شود.
فتاح محمدي روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج اظهار داشت: اين امر بايد در كنار ديگر كارهاي اجرايي به عنوان يك اصل مهم مدنظر بوده و برنامه هاي فرمانداران و بخشداران استان نيز بر همين اساس تدوين و عملياتي شود.
وي افزود كه رسالت ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد فراهم كردن بسترهاي لازم براي مشاركت گسترده، فعال و همه جانبه مردم در انتخابات پيش رو است.
رئيس ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: هماهنگي بين مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات اين استان سبب برگزاري انتخاباتي قانونمند، باشكوه و با حضور پرشور مردم مي شود.
محمدي با اشاره به لزوم آماده سازي زيرساخت هاي مورد نياز در ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد و شهرستان هاي هشت گانه آن عنوان كرد كه كميته پشتيباني ستاد انتخابات استان اقدام هاي لازم را در اين راستا انجام دهد.
وي نقش آمار دقيق در فرآيند برنامه ريزي انتخابات و تعيين شعب ها و حوزه هاي انتخاباتي را يادآور شد و ابراز داشت: سازمان مديريت و برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد آمار مورد نياز را بر اساس سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال 1395 به ستاد انتخابات اين استان اعلام كند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت كه فرمانداران و بخشداران اين استان از اكنون نسبت به رفع مشكلات و كمبودها اقدام كنند.
محمدي با اشاره به لزوم صدور كارت ملي هوشمند براي تمامي اعضاي ستاد انتخابات كهگيلويه و بويراحمد و هشت شهرستان آن اظهار داشت: فرمانداران و بخشداراني كه كارت ملي هوشمند ندارند هر چه سريعتر نسبت به دريافت آن اقدام كنند.
وي افزود كه با هماهنگي هاي انجام شده با اداره كل ثبت احوال كهگيلويه و بويراحمد به عنوان عضو ستاد انتخابات اين استان كارت ملي هوشمند فرمانداران و بخشداران استان در مدت زمان يك هفته اي صادر مي شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سيد ولي موسوي نژاد
7535/6110