۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶
کد خبر: 82449823
T T
۰ نفر
پيكر 6 شهيد گمنام در شهرهاي چهارمحال و بختياري آرام گرفت

شهركرد- ايرنا- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پيكر مطهر 6 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در شهرهاي فرادنبه، گندمان و دستناء چهارمحال و بختياري تشييع و به خاك سپرده شد.

به گزارش ايرنا، پيكر مطهر 6 شهيد گمنام 16 تا 29 ساله دوران دفاع مقدس كه در عمليات هاي والفجر 1، خيبر و محرم به شهادت رسيده بودند، امروز با حضور پر شور عاشقان و دلسوختگان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و خانواه هاي معظم شهدا در شهرهاي چهارمحال و بختياري تشييع و خاكسپاري شد.
اين يادگاران دوران دفاع مقدس، همچون مادرشان فاطمه زهرا (س) بي نام و بي پلاك آمدند تا در آغوش مردم شهيد پرور چهارمحال و بختياري آرام جاي گيرند.
دسته هاي عزاداري زنجيرزني همزمان با تشييع و خاكسپاري اين لاله هاي گلگون كفن در شهرهاي فرادنبه، گندمان و دستناء با پابوسي اين شهيدان، دل بيقرار خود را آرام كردند.
بنابراين گزارش، پيكر مطهر 2 شهيد گمنام كه در عمليات والفجر 1 و خيبر به فيض شهادت نائل شدند در شهر دستناء در محل تپه نورالشهداء اين شهر از توابع شهرستان كيار تشييع و خاكسپاري شد.
پيكر 2 شهيد گمنام كه در عمليات هاي خيبر و محرم به شهادت رسيدند نيز در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و در محل پارك قزل گريش اين شهر تشييع و خاكسپاري شد.
پيكر 2 شهيد گمنام كه در عمليات والفجر 1 به فيض شهادت نائل شدند نيز در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن در كنار حوزه مقاومت بسيج اين شهر به خاك سپرده شد.
تاكنون 31 نقطه از استان چهارمحال و بختياري ميزبان 109 شهيد گمنام بوده و اين استان در دوران دفاع مقدس دو هزار و 440 شهيد تقديم كشور كرده است.
شهر گندمان در فاصله حدود 80، شهر فرادنبه در فاصله حدود 55 كيلومتري و شهر دستناء حدود 40 كيلومتري شهركرد مركز چهارمحال و بختياري واقع شده است.
خبرنگار: نرگس كريمي **انتشار دهنده: مجيد ملازاده
7361/2097/1772
۰ نفر